Dacă faci din micul dejun cea mai copioasă masă a zilei, vei slăbi mult mai uşor, conform unui studiu nou.
Studiul, desfăşurat pe parcursul a şapte ani, a inclus peste 50.000 de participanţi cu vârste de peste 30 de ani din SUA şi Canada ce au fost monitorizaţi atent. Datele colectate au fost ulterior analizate de către cercetătorii de la Universitatea Loma Linda din California.
Consumarea unui mic dejun cât mai mare a fost asociată cu o scădere a Indexului de Masă Corporală, conform Independent. Scăderea semnificativă nu a corespuns cu a acelora care făceau din cină cea mai importantă masă a zilei. Deşi IMC-ul nu este un exponent clar al greutăţii sau sănătăţii, alte studii au sugerat că omiterea meselor te poate face să iei în greutate şi să îţi deteriorezi sănătatea.
Un mic dejun copios te poate ajuta să pierzi din greutate
24 august 2017
(174 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Cele mai nocive mărci româneşti de pateu
(23 ianuarie 2014)
4876 vizualizări
Cum se „otrăvesc” românii zilnic
(11 octombrie 2017)
744 vizualizări
Ce se întâmplă dacă mănânci zilnic nuci
(29 iulie 2017)
439 vizualizări
Adori cafeaua? Ce rişti dacă bei prea multă
(11 august 2013)
175 vizualizări
VIDEO Totul despre alimentatia sănătoasă la copii
(7 iunie 2022)
82 vizualizări
Ştii totul despre bere?
(28 iulie 2013 - Cristina IANCU)
697 vizualizări
Cafeaua nu cauzează cancer, dar băuturile extrem de fierbinţi ar putea
(27 iunie 2016)
137 vizualizări
Efectele nebănuite ale porumbului fiert
(3 august 2015)
259 vizualizări
Ghimbirul, sănătatea din bucătăria chinezească
(30 septembrie 2013)
203 vizualizări
Meniul zilei la Yell Wolf Pub şi reţeta "Ciocănelelor cu sos roşu"
(25 noiembrie 2014)
379 vizualizări
Nouă produse alimentare din 29 au standarde duble de calitate în România şi UE
(28 iulie 2017)
653 vizualizări
Trucuri pentru a coace perfect vinetele
(11 iulie 2019)
292 vizualizări
Ceaiuri care provoacă somnolenţă
(21 august 2015)
1175 vizualizări
Depresia poate fi prevenită şi prin consumul de peşte
(8 decembrie 2015)
77 vizualizări
Rucola - de opt ori mai sănătoasă decât salata verde
(22 martie 2017)
639 vizualizări
Proiect privind privind suprataxarea sucurilor cu zahăr, pentru descurajarea consumului şi reducerea anumitor boli grave
(17 aprilie 2018)
64 vizualizări
Ouăle de găină, adevărate comori de energie
(19 octombrie 2015)
503 vizualizări
MENIUL de REVELION în lume: ce alimente aduc noroc în Anul Nou
Mai toate mâncărurile „tradiţionale” pentru noaptea dintre ani sunt gândite în raport
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
6 martie 2026

EURO = 5.0941 RON


USD = 4.3981 RON


GBP = 5.8664 RON

Top articole


























