Oamenii de ştiinţă americani au descoperit care sunt fructele şi legumele care favorizează acumularea kilogramelor în plus.
Acestea au fost prezentate într-un studiu desfăşurat în SUA, de specialiştii de la Colegiul de Sănătate Publică de la Universitatea Harvard, care au analizat datele a peste 130.000 de americani ale căror obiceiuri alimentare au fost studiate timp de mai mult de două decenii, relatează Rador.
Cercetătorii au descoperit că, deşi are multe calităţi şi este foarte sănătos, porumbul contribuie la excesul de greutate. Pe această listă este inclusă şi mazărea. Printre fructele şi legumele, care, oricât ar fi de sănătoase, sunt un pericol pentru siluetă, se numără şi cartofii, varza, ceapa şi piersicile.
La cealaltă extremă se află fructele şi legumele care ajută la pierderea în greutate. Locul întâi îl ocupă afine. Persoanele care le consumă în mod regulat pot face faţă cu succes excesului de kilograme. Calităţi similare au şi conopida, prunele şi perele.
Au fost descoperite fructele şi legumele care favorizează acumularea kilogramelor în plus
8 martie 2017
(213 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Greşeala pe care o faci când prepari salată de vinete
(26 iunie 2017)
603 vizualizări
Somon cu sos de muştar şi vin la cuptor
(12 aprilie 2014)
435 vizualizări
Avertisment ANPC: Unele citrice, tratate cu o substanţă posibil cancerigenă
(12 noiembrie 2017)
1324 vizualizări
Ştiai că le poţi prepara şi la grătar?
(11 iulie 2013 - Clara ION)
245 vizualizări
Şase alimente pe care un specialist în toxiinfecţie alimentară nu le-ar mânca niciodată
(30 iulie 2016)
719 vizualizări
Cum să găteşti acasă un burger ca la restaurant
(23 mai 2015)
671 vizualizări
Pepenele galben – deliciul sănătos
(6 iulie 2013 - Cristina IANCU)
227 vizualizări
Cum să cumperi perele?
(1 octombrie 2013)
1222 vizualizări
Cu ce mâncare se potriveşte Chardonnay-ul?
(28 septembrie 2013)
876 vizualizări
Cartoful dulce ţine răceala la distanţă! Întăreşte sistemul imunitar, conţine fibre şi vitamina C
(11 februarie 2020)
294 vizualizări
40 de producători români, la cel mai mare târg internaţional de agricultură ecologică
(5 februarie 2014)
408 vizualizări
Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci migdale în fiecare zi
(4 ianuarie 2020)
361 vizualizări
Micul dejun - cea mai importantă masă a zilei!
(4 august 2013)
365 vizualizări
5 motive pentru care e bine să consumăm ridichi
(6 martie 2016)
178 vizualizări
Cum e mai sănătos să mănânci merele: cu sau fără coajă?
(7 februarie 2016)
296 vizualizări
Street-food este în trend şi în România
(2 iulie 2013 - Clara ION)
159 vizualizări
Inele de cartofi cu sos de iaurt
(19 iunie 2013)
164 vizualizări
MENIUL de REVELION în lume: ce alimente aduc noroc în Anul Nou
Mai toate mâncărurile „tradiţionale” pentru noaptea dintre ani sunt gândite în raport
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
6 martie 2026

EURO = 5.0941 RON


USD = 4.3981 RON


GBP = 5.8664 RON

Top articole


























