Koleos este o maşină atât de diferită de cea pe care o înlocuieşte, încât numele este singurul element comun între cele două modele. În raport cu vechiul model, SUV-ul de segment D creşte serios în dimensiuni şi preia recentul design a celor de la Renault, informează Automarket.ro.
În această zonă, Koleos va trebui să se lupte cu modele precum Nissan X-Trail, Mitsubishi Outlander sau Kia Sorento.
Spaţiul suplimentar este folosit în principiu la locurile din spate, acolo unde pasagerii beneficiază de un spaţiu generos pentru genunchi. Creşterea în înălţime a dus la înălţarea scaunului şoferului, care stă - spun cei de la Renault - la un nivel aflat cu 15 centimetri mai sus faţă de Talisman, reprezentantul francezilor în segmentul sedanurilor medii.
Renault anunţă faptul că SUV-ul său beneficiază de un sistem de tracţiune integrală nepermanentă cu diferenţial blocabil, element care promite un comportament off-road de vârf în segment. Garda la sol a noului SUV Renault este de 21,3 centimetri.
Sub capotă, viitorii clienţi ai lui Koleos se vor putea baza pe trei motoare pe benzină şi pe două diesel-uri care vor urca de la 130 la 175 CP. Transmisia poate fi manuală sau automată X-Tronic, ultima împrumutată de la Nissan.
Fiind vârful de gamă în zona SUV-urilor, Renault Koleos oferă toate elementele pe care clienţii le pot regăsi deja pe Talisman. Aşadar este disponibilă gama de sisteme de siguranţă activă care oferă frânare automată la viteze de peste 40 km/h, monitorizare a unghiului mort, monitorizare a distanţei faţă de maşina din faţă, avertizare la părăsirea benzii şi recunoaşterea semnelor de circulaţie.
Lansarea europeană a noului Renault Koleos va avea loc la începutul lui 2017.