În campaniile outdoor pentru automobile vedem mereu maşini cu numere de înmatriculare străine, unele chiar din Marea Britanie, sau, în cel mai bun caz, o plăcuţă cu numele modelului respectiv în loc de număr. Pentru a promova noul BMW X6 în România, importatorul local al mărcii germane utilizează o fotografie realizată de romanul Ciprian Mihai, cunoscut cititorilor de presă auto prin fotografiile pe care le face pentru portalul Automarket.ro.
„Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România”, a anunţat BMW Group România, într-un comunicat de presă.
Imaginea plasează noul model BMW în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii.
„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre – să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România, într-un comunicat de presă.
„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenta impresionantă a noului model şi panoramă din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţa, lumina puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal. A fost o experienţă pe care o căutăm de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este că la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adăugă provocarea legată de timpul limitat cu lumina optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit fotograful Ciprian Mihai despre proiect.
BMW foloseşte o creaţie a unui fotograf român pentru a promova modelul X6
4 ianuarie 2015



Din aceeaşi categorie:
Instanţa supremă: Asigurătorul va repara singur prejudiciile produse prin accidente auto
(17 februarie 2016)
474 vizualizări
Camionul fără şofer a trecut de primul test. Sistemul special cu care este dotat
(4 octombrie 2015)
354 vizualizări
Percheziţii la RENAULT! Ar putea avea legătură cu scandalul noxelor
(14 ianuarie 2016)
51 vizualizări
Vitezomanii, invitaţi la propria înmormântare. Clipul care te convinge să conduci mai încet
(14 aprilie 2014)
334 vizualizări
Google şi Fiat Chrysler au încheiat un acord major de colaborare în domeniul maşinilor autonome
(4 mai 2016)
193 vizualizări
BMW a prezentat maşina viitorului la aniversarea centenarului
(9 martie 2016)
404 vizualizări
Proprietarii de BMW-uri stau la rând pentru reparaţii
(22 august 2013 - Alex POLICALĂ)
101 vizualizări
Germania introduce taxa de drum pentru străini
(1 aprilie 2017)
308 vizualizări
Audi cheamă în service 330.000 de maşini din Germania
(22 decembrie 2017)
229 vizualizări
Londra impune noi taxe şoferilor de maşini diesel
(5 februarie 2017)
338 vizualizări
Kia Optima T-Hybrid Concept: noul hibrid diesel-electric al coreenilor
(30 septembrie 2014)
182 vizualizări
Numărul automobiliştilor din China a depăşit 300 de milioane, aproape cât populaţia SUA
(1 decembrie 2014)
110 vizualizări
Vrei să-ţi cumperi BMW electric? Versiunile şi preţurile pentru România
(16 noiembrie 2015)
64 vizualizări
Primele poze-spion cu noul model Dacia Duster
(31 mai 2017)
421 vizualizări
Un facelift pentru Mercedes G-Klasse
(5 mai 2014)
62 vizualizări
Autocolantul anti-radar, posibilă soluţie pentru evitarea amenzilor de circulaţie
(24 martie 2017)
792 vizualizări
Cum funcţionează o înşelăciune elaborată, cu autoturisme de lux. „Clienţii” din România, racolaţi prin site-urilor de anunţuri auto
(21 aprilie 2019)
231 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole