În campaniile outdoor pentru automobile vedem mereu maşini cu numere de înmatriculare străine, unele chiar din Marea Britanie, sau, în cel mai bun caz, o plăcuţă cu numele modelului respectiv în loc de număr. Pentru a promova noul BMW X6 în România, importatorul local al mărcii germane utilizează o fotografie realizată de romanul Ciprian Mihai, cunoscut cititorilor de presă auto prin fotografiile pe care le face pentru portalul Automarket.ro.
„Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România”, a anunţat BMW Group România, într-un comunicat de presă.
Imaginea plasează noul model BMW în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii.
„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre – să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România, într-un comunicat de presă.
„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenta impresionantă a noului model şi panoramă din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţa, lumina puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal. A fost o experienţă pe care o căutăm de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este că la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adăugă provocarea legată de timpul limitat cu lumina optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit fotograful Ciprian Mihai despre proiect.
BMW foloseşte o creaţie a unui fotograf român pentru a promova modelul X6
4 ianuarie 2015



Din aceeaşi categorie:
Cum vezi dacă maşina ta are softul care păcăleşte testul de poluare
(3 octombrie 2015)
164 vizualizări
General Motors va rechema la service 1,4 milioane de vehicule, pentru a treia oară în ultimii sapte ani
(28 octombrie 2015)
584 vizualizări
Mercedes, cel mai mare producător de automobile de lux din lume
(14 octombrie 2017)
421 vizualizări
Dacia a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor auto din UE
(19 martie 2014)
78 vizualizări
Preţul rovinietei se poate scumpi cu 66%
(6 octombrie 2013)
102 vizualizări
Italienii de la Fiat fac şi ei un Logan, dar mai scump
(13 octombrie 2015)
133 vizualizări
Lexus IS , lansat şi în România
(30 septembrie 2013)
82 vizualizări
Citroen creşte producţia lui C4 Cactus pentru a face faţă cererii
(25 octombrie 2014)
88 vizualizări
Piaţa auto românească, în creştere după şase ani de declin
(29 ianuarie 2015)
176 vizualizări
Cel mai ieftin Tesla a depăşit estimările. Numărul comenzilor e de două ori mai mare
(5 aprilie 2016)
469 vizualizări
Un nou proiect de lege vizeaza soferii care folosesc telefonul mobil atunci cand se afla la volan!
(16 iunie 2018)
913 vizualizări
Volkswagen anunţă lansarea unei maşini pur electrice
(14 decembrie 2015)
59 vizualizări
Toyota îşi menţine supremaţia. A depăşit VW pentru a cincea lună consecutiv
(27 decembrie 2015)
146 vizualizări
Nissan Qashqai, primul SUV care se conduce singur
(7 martie 2016)
61 vizualizări
Dacia, record de vânzari în 2015
(18 ianuarie 2016)
497 vizualizări
Transportatorii propun îngheţarea tarifelor RCA
(22 februarie 2016)
42 vizualizări
Numărul înmatriculărilor de maşini SH a crescut. Ce mărci preferă românii
(1 iunie 2016)
55 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole