Directorul Alianţei Renault-Nissan susţine că planurile de vânzări ale monovolumului Lodgy nu au fost acoperite de rezultate, marca pregătind o serie de versiuni care au rolul de a rezolva această problemă. Dacia Lodgy este un model foarte apreciat de clienţii care au cumpărat primul monovolum al mărcii, însă cifrele sale de vânzări nu s-au ridicat până acum la înălţimea previziunilor Renault. Declaraţia îi aparţine lui Carlos Ghosn, CEO-ul Renault-Nissan, care a anunţat într-o întâlnire cu jurnaliştii care a avut loc la Paris că directorii companiei franceze au soluţii pentru a rezolva această problemă: „Plănuim versiuni suplimentare despre care nu pot să vă spun însă nimic acum“, a spus Ghosn.

Lodgy şi Dokker, singurele modele Dacia care sunt produse exclusiv în afara României, văd lumina zilei la Tanger, în Maroc, într-una dintre cele mai noi fabrici Renault. Cele două modele au reprezentat centrul atenţiei standului Dacia la Salonul de la Paris, ele primind versiuni Stepway care au rolul de a împrospăta imaginea şi de a le readuce în atenţia potenţialilor clienţi de monovolume şi utilitare de persoane.

În aceeaşi întâlnire, Ghosn a intrat în câteva detalii legate de piaţa europeană şi de modul în care directorul de origine braziliană a Grupului Renault-Nissan vede industria auto a anului 2014. „Dacă întrebaţi un CEO dacă este mulţumit de rezultatele produselor pe care le reprezintă, vă va spune întotdeauna că nu. Provocarea noastră este să vindem cât mai mult posibil. Mă întrebaţi dacă putem vinde multe unităţi? Vă voi spune că da“, a spus omul care a stat în spatele revirimentului mărcii Nissan.

Sursa: Automarket.ro