Hello Kitty a devenit în ultimii 40 de ani un adevărat fenomen în rândul jucăriilor şi al hainelor pentru copii şi adulţi.

Simpatica pisicuţă a fost produsă de compania japoneză Sanrio şi a fost creată de către Ikuko Shimizu, care a lansat în 1974 o poşetă din vinil imprimată cu animalul cu fundiţă.

La 40 de ani de când mii de persoane colecţionează produse cu celebrul personaj, antropologul Christine R. Yano uimeşte cu declaraţia sa, după ce a studiat timp de mai mulţi ani fenomenul „Hello Kitty”.

Yano a fost persoana ideală pentru a ajuta la expoziţia despre Hello Kitty, desfăşurată la Muzeul Naţional American Japonez, pentru a marca 40 de ani de la crearea personajului.

După ce antropologul a strâns piesele care vor apărea la expoziţie, ea a cerut aprobarea de la Sanrio, din Japonia. Deşi reprezentanţii  companiei au fost mulţumiţi de munca depusă de Yano, un amănunt din ce a scris aceasta le-a atras atenţia şi au ţinut să o corecteze printr-un mesaj, în care să-i spună şi alte amănunte pe care mulţi dintre cei care poartă imprimeurile cu acest personaj nu le cunosc:

„Am fost corectată foarte ferm. Că Hello Kitty nu este o pisică. Ea este un personaj animat. Hello Kitty este o fetiţă, este o prietenă. Dar ea nu este o pisicuţă. Ea nu a mers niciodată în patru labe, ci merge şi stă ca o creatură cu două picioare. Ea are şi un animal de companie al ei, numit Charmmy Kitty. Hello Kitty a fost creată cu o poveste de viaţă, iar numele ei întreg este Kitty White, este în zodia Scorpion şi adoră plăcinta cu mere. Mai are şi o soră geamănă. Hello Kitty a emigrat în anii 1970, când japonezii erau încântaţi de Marea Britanie şi voiau să se stabilească acolo”, a declarat Christine Yano că a fost corectată de către Sanrio, informează people.com .