Modelul CLA coupe de 30.000 de dolari s-a vândut în 4.900 de unităţi încă din prima lună de la lansare pe piaţa din Statele Unite, aducând un plus de 25 de procente la vânzările mărcii.
Totalul vânzărilor Mercedes a crescut la 30.000 de autovehicule, depăşind BMW care a înregistrat 27.500 de unităţi vândute.
CLA compact este printre cele mai ieftine modele ale constructorului german şi are un succes deosebit. Compania din Stuttgart speră să încheie supremaţia de doi ani a BMW pe piaţă, deşi bavarezul a venit cu un nou model de Seria 5 şi un nou SUV X1.
Statisticile respective nu includ şi modele utilitare, deoarece nu intră în categorie premium.
Anul trecut pe piaţa americană au fost înregistrate 141.000 de modele BMW, faţă de 134.000 de modele Mercedes.
Dar nici concurenţii din clasa premium nu au stat pe loc. Lexus, marca de lux a Toyota, a înregistrat anual 213.000 de unităţi vândute pe această piaţă. Cadillac-ul de la GM are de asemenea 148.000 de unităţi vândute pe an.