Când magazinul de articole sportive Decathlon a raportat o creştere majoră a vânzărilor de cravaşe, managerul francez a emis o ipoteză originală în ceea ce priveşte motivul.

A început ca o glumă, dar s-a încheiat ca o analiză de piaţă. Aşa a descoperit Decathlon că vânzările sale de cravaşe corespund cu lansarea filmului „Cincizeci de umbre întunecate”, cel de-al doilea capitol al trilogiei „Fifty Shades”.

La finalul lunii martie, un client al unui magazin Decathlon din Franţa a scris pe Twitter un mesaj amuzant: „Oameni care cumpăraţi bice de la Decathlon, dar nu aveţi un cal în parcare, vă vedem”. Câteva minute mai târziu, Decathlon a şi răspuns: „Acum câteva luni, am observat o creştere a vânzărilor de bice şi am analizat cifrele pentru a încerca să înţelegem de unde ar putea veni”. Şi atunci, stupoare: „Am realizat că aceste vânzări au coincis exact cu lansarea filmului «50 de umbre întunecate”, a arătat compania.

„Cincizeci de umbre întunecate”, lansat anul trecut, reprezintă al doilea film al trio-ului „Fifty Shades”, adaptarea best-seller-ului erotic al lui E.L James.