Un milion de euro returnaţi clienţilor care au depus la Protecţia Consumatorului reclamaţii la adresa băncilor şi a instituţiilor nebancare. Este bilanţul prezentat la emisiunea „În faţa ta” de către preşedintele ANPC. Din 2008 şi până acum, raportul reclamaţiilor din domeniul financiar a ajuns de 60% pentru IFN şi 40% pentru bănci.

Marcel Bogdan Pandelică, preşedinte ANPC: Dacă în urmă cu mulţi ani discutam de foarte multe reclamaţii din domeniul financiar-bancar, azi discutăm de aproape 40-50 de reclamaţii. Toate aceste acţiuni ale noastre au însemnat peste 2,2 milioane de lei amenzi, peste un milion de euro care au fost daţi înapoi consumatorilor. Numărul de reclamaţii a fost cumva în procent mai mare la început în domeniul bancar, acum numărul de reclamaţii a crescut pe IFN-uri. Peste 60% la IFN-uri, restul pe partea de bănci.