Facebook ar putea în curând concura cu LinkedIn, printr-un nou tip de opţiuni care să scoată în evidenţă job-uri disponibile.
Reţeaua socială testează în prezent o facilitate ce le va permite companiilor care au pagini de Facebook să posteze şi să-şi promoveze posturile prin care se anunţă disponibilitatea unei poziţii în cadrul firmei.
Paginile de Facebook ar urma să aibă la dispoziţie o nouă opţiune în cadrul meniului de creare a posturilor noi. Alături de opţiuni clasice precum text, poze sau link-uri, paginile de Facebook ar putea alege în curând opţiunea Job.
Această nouă opţiune va avea câmpuri speciale în care vor putea fi introduse detalii legate de job-ul respectiv. Administratorii paginilor de Facebook vor putea specifica tipul job-ului, cerinţele, salariul etc.
Posturile de tip Job vor avea un format special pentru a ieşi în evidenţă faţă de postările obişnuite din cadrul wall-ului. Acestea vor include un buton prin care utilizatorii vor putea aplica, iar aplicările vor fi recepţionate de companii sub forma unor mesaje pentru paginile de Facebook.
Paginile de Facebook vor avea o secţiune specială dedicată job-urile disponibile. Utilizatorii pot intra pe pagina unei companii şi accesa tab-ul de job-uri pentru a vedea ce slujbe sunt disponibile. Este, pe de o parte, şi un mijloc de a atrage mai mulţi fani către paginile de Facebook ale companiilor.
În plus, pentru că Facebook nu prestează servicii gratuite, paginile vor putea plăti pentru a-şi promova Job-urile.
Facebook are la ora actuală 1,79 miliarde de utilizatori, în timp ce LinkeIn, recent achiziţionat de Microsoft pentru 26,2 miliarde de dolari cash, are 467 milioane de utilizatori. Teoretic, diferenţa aceasta ar putea fi suficientă pentru a convinge companiile să folosească viitoarea facilitate Facebook.