Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Grupul Jaguar - Land Rover a inaugurat o nouă uzină de motoare
(3 noiembrie 2014)
72 vizualizări
O ţară europeană interzice Uber
(10 aprilie 2017)
611 vizualizări
Porsche dezvoltă un model cu propulsie electrică pentru a concura cu Tesla Model S
(26 octombrie 2014)
70 vizualizări
SUV-ul Lamborghini intră în producţia de serie
(28 mai 2015)
128 vizualizări
Volkswagen va produce noul SUV la fabrica din SUA
(13 aprilie 2017)
611 vizualizări
Primele imagini oficiale cu noul Land Rover Discovery Sport
(4 septembrie 2014)
91 vizualizări
Ştii cum arată maşina de 2500 de euro?
(26 martie 2017)
578 vizualizări
Scandalul Volkswagen ia amploare. Francezii cer anchetă, SUA a deschis dosar penal
(22 septembrie 2015)
83 vizualizări
Reguli noi pentru şoferii cu maşini vechi: ITP o dată pe an şi cazier al vehiculelor
(30 decembrie 2017)
1342 vizualizări
Ford oferă o reducere de până la 7.500 de euro celor care renunţă la maşina Diesel
(24 august 2017)
245 vizualizări
Aproape jumătate de milion de autoturisme secord hand au fost înmatriculate în acest an, în creştere cu peste 71%
(18 decembrie 2017)
900 vizualizări
Masinile second hand care nu pot fi înmatriculate în România. Ce spun avocaţii
(3 februarie 2020)
269 vizualizări
Renault vrea să relanseze pe cont propriu brandul Alpine
(26 martie 2014)
99 vizualizări
Brigada Rutieră: A fost necesară blocarea maşinii lui Ilie Năstase, care a încercat să plece chiar dacă agentul îl somase să oprească
(26 mai 2018)
384 vizualizări
Românii nu se dau în vânt după autoturisme hibrid
(21 aprilie 2015)
383 vizualizări
Dacia cu motoare ruseşti
(30 noiembrie 2013)
87 vizualizări
Sfaturi utile pentru şoferii începători
(3 ianuarie 2020)
402 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole