Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017
(245 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Ce maşini second hand din Germania este recomandabil să evitaţi
(27 martie 2017)
509 vizualizări
Ţara care vrea să scape de toate maşinile diesel
(24 aprilie 2017)
706 vizualizări
Tesla ieftineşte Model S
(11 iunie 2016)
83 vizualizări
Mercedes CLA se impune pe piaţa maşinilor premium din SUA
(3 octombrie 2013)
72 vizualizări
Land Rover va lansa SUV-ul Diesel hibrid
(27 august 2013 - Alex POLICALĂ)
100 vizualizări
Cea mai ieftină maşină de la Tesla e gata de drum
(11 iulie 2017)
518 vizualizări
DIESELGATE: Anunţ important al RAR pentru proprietarii de Volkswagen
(5 februarie 2016)
92 vizualizări
Ce se va întâmpla cu maşinile cu volan pe dreapta din România, după Brexit
(27 ianuarie 2020)
186 vizualizări
Toyota recheamă în service 6,4 milioane de automobile
(9 aprilie 2014)
129 vizualizări
Mitsubishi Outlander Facelift, disponibil în România de luna aceasta
(4 aprilie 2014)
96 vizualizări
Programul cu publicul la RAR va fi prelungit vineri, până la ora 16.30; angajaţii instituţiei vor lucra şi sâmbătă
(17 august 2017)
172 vizualizări
Franţa va interzice vânzarea maşinilor pe benzină, motorină sau gaz
(7 august 2019)
122 vizualizări
Cum arată noul Logan şi ce opţiune high-tech primeşte Duster
(30 septembrie 2016)
507 vizualizări
Ford renunta treptat la masinile pe benzina si motorina! Vor ajunge la 40 de modele hibrid si complet electrice
(20 ianuarie 2018)
90 vizualizări
Primul accident provocat de o maşină autonomă Google
(1 martie 2016)
62 vizualizări
“Lupul electric”, prima maşină electrică românească! În ce an poate intra în producţie
(21 aprilie 2016)
197 vizualizări
Lexus RC F este rivalul japonez pentru BMW M4 Coupe
(7 decembrie 2014)
154 vizualizări
Top 5 alimente care te slăbesc fără înfometare
Industria alimentelară de slăbit este plină de mituri. Oamenii sunt deseori sfătuiți
Industria alimentelară de slăbit este plină de mituri. Oamenii sunt deseori sfătuiți
Strategii pentru a câștiga în cazinourile online
Înainte de a te aventura în lumea cazinourilor online, este crucial să ai o
Înainte de a te aventura în lumea cazinourilor online, este crucial să ai o
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024
EURO = 4.9705 RON
USD = 4.6276 RON
GBP = 5.8148 RON
Top articole