 Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
	
	Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
	
	Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017
							
						 
 
 
 
 (251 vizualizări)
    (251 vizualizări)
							Din aceeaşi categorie:
						
						Uniunea Europeană ştia încă din 2013 de trucarea motoarelor
(27 octombrie 2015)
										249 vizualizări
									Top 20 - Cele mai vândute maşini premium din România, în acest an
(8 mai 2017)
										645 vizualizări
									VIDEO Ţeapă la o benzinărie de pe DN1: Plăteşti pentru motorină, dar primeşti abur
(25 august 2019)
										455 vizualizări
									Cum îţi fură hotii maşina din faţa casei în MAI PUTIN DE UN MINUT
(28 noiembrie 2017)
										894 vizualizări
									BMW recheamă 176.000 de maşini în service
(1 noiembrie 2013)
										112 vizualizări
									Porsche Pajun va avea propulsie electrică
(26 ianuarie 2015)
										119 vizualizări
									DIESELGATE: Anunţ important al RAR pentru proprietarii de Volkswagen
(5 februarie 2016)
										97 vizualizări
									Rabla 2019: Guvernul schimbă condiţiile. Ce reguli trebuie să respecţi
(6 martie 2019)
										206 vizualizări
									Care este Maşina Anului 2018 în Europa
(6 martie 2018)
										211 vizualizări
									Honda a ajuns la 300 de milioane de motociclete fabricate
(26 noiembrie 2014)
										67 vizualizări
									Programul Rabla a fost suplimentat pentru a treia oară în acest an
(21 noiembrie 2016)
										85 vizualizări
									Noul Mercedes-Benz S-Klasse la laudă cu 24 de versiuni
(29 iulie 2017)
										389 vizualizări
									Tesla are o rivală: Electrica de lux cu autonomie de 640 de kilometri
(16 decembrie 2016)
										129 vizualizări
									Atenţie, şoferi! Poliţiştii de la Rutieră vor da amenzi pe baza informaţiilor comunicate de radar
(15 februarie 2017)
										167 vizualizări
									S-a schimbat vârsta la care îţi poţi lua permisul. Toţi şoferii trebuie să afle acum
(16 noiembrie 2020)
										406 vizualizări
									Schimbare importantă la RAR pentru maşinile vechi
(21 aprilie 2017)
										702 vizualizări
									Primele imagini cu decapotabila BMW Seria 4
(20 octombrie 2013)
										1304 vizualizări
									 Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
								Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
								Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E
 De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
								De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
								Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
 A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
									A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
								 Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
									Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
								 Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
									Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
								„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot 
					
					Curs valutar
2 aprilie 2024
					
EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole























 
							 
							


