Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017
(251 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Toţi românii cu maşini mai vechi de 15 ani trebuie să ştie: anunţul mult aşteptat, se întâmplă luna viitoare
(17 octombrie 2022)
40 vizualizări
Care sunt prevederile Euro 7 pentru maşinile pe benzină şi motorină: când intră în vigoare
(13 octombrie 2022)
58 vizualizări
Dacia a înregistrat vânzări record în 2016 pe piaţa din Franţa
(3 ianuarie 2017)
293 vizualizări
Peste 19.500 de tichete din cele 25.000 din programul Rabla 2015, rezervate
(9 octombrie 2015)
61 vizualizări
Volkswagen vrea să facă vehicule de teren ieftine pentru piaţa chineză
(19 aprilie 2015)
323 vizualizări
Noul Mercedes Clasa E a fost lansat în România. Preţul de pornire
(14 martie 2016)
161 vizualizări
Ce înseamnă semnalele luminoase pe care le fac şoferii în trafic
(13 februarie 2020)
619 vizualizări
Modificare a legii care îi vizează pe şoferii ce contestă amenda primită
(21 iunie 2016)
78 vizualizări
Daimler a primit aprobare pentru testarea în trafic a camioanelor fără şofer
(7 mai 2015)
67 vizualizări
Trucul cu ajutorul căruia radarele Poliţiei şi camerele pentru rovinietă pot fi păcălite
(19 iulie 2018)
575 vizualizări
9 români şi-au comandat noul Bentley Bentayga, cel mai scump SUV. Cotapentru 2016 în România a fost epuizată
(25 ianuarie 2016)
475 vizualizări
Audi Nanuk, conceptul care ar putea deveni realitate
(11 septembrie 2013 - Alex POLICALĂ)
87 vizualizări
Inspectorii antifraudă din ANAF au dat amenzi de 1,2 milioane lei într-o zi service-urilor auto prinse cu nereguli
(19 iunie 2017)
309 vizualizări
BMW va investi un miliard de dolari pentru a-şi extinde capacitatea de producţie în SUA
(31 martie 2014)
83 vizualizări
Ferrari F12 Berlinetta Speciale – 200 de kilograme în minus şi 760 CP
(30 iulie 2015)
68 vizualizări
DIESELGATE: Proprietarii de Volkswagen îşi pot verifica ONLINE maşinile
(7 octombrie 2015)
452 vizualizări
Adio maşini pe motorină şi benzină! Volkswagen renunţă la motoarele cu combustie internă
(8 decembrie 2018)
123 vizualizări
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole

























