Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
ATENŢIE! Reguli noi pentru depăşirea bicicletelor şi trotinetelor în trafic
(10 octombrie 2021)
439 vizualizări
850.000 de autoturisme Audi A4, rechemate în service
(25 octombrie 2014)
136 vizualizări
Mitsubishi Outlander Facelift, disponibil în România de luna aceasta
(4 aprilie 2014)
126 vizualizări
Noul Ford Mondeo a fost prezentat în avanpremieră în România
(7 septembrie 2014)
145 vizualizări
Mercedes dezvăluie detalii despre noul C-Class
(24 octombrie 2013)
103 vizualizări
Modelul BMW 507 care i-a aparţinut lui Elvis Presley a fost găsit şi recondiţionat
(11 august 2016)
85 vizualizări
Noul şef Lotus se gândeşte să lanseze un SUV şi un sedan
(21 septembrie 2014)
100 vizualizări
De ce în perioada comunistă se circula alternativ în zilele de duminică?
(11 septembrie 2019)
190 vizualizări
Cea mai neinspirată parcare de iarnă. Şoferul va trebui să aştepte primăvara ca să intre în maşină!
(12 ianuarie 2016)
95 vizualizări
Propunere: Suspendarea permisul auto timp de un an pentru utilizarea mobilului la volan
(20 iulie 2014 - Alex POLICALĂ)
103 vizualizări
Vânzările de maşini hibride şi electrice în România au crescut cu 125,8%!
(19 noiembrie 2015)
58 vizualizări
Numărul maşinilor electrice vândute în România a crescut
(21 decembrie 2015)
97 vizualizări
ESP-ul va fi obligatoriu la maşinile noi vândute în UE
(5 noiembrie 2014)
105 vizualizări
Maşinile pe benzină ar putea deveni piese de muzeu până în 2030. UE a pregătit un nou plan de reducere a poluării
(16 septembrie 2020)
79 vizualizări
Poliţia a confiscat scuterele, la o expoziţie internaţională
(20 noiembrie 2013)
128 vizualizări
Achiziţie record în domeniul autonomiei auto
(21 martie 2017)
354 vizualizări
Lovitură pentru şoferii care au maşini cu volan pe dreapta » Registrul Auto Român se pregăteşte să ia o decizie DRASTICĂ!
(4 februarie 2020)
163 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole