Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Aro renaşte şi se transformă într-un 4X4 modern
(14 aprilie 2015)
798 vizualizări
Modificări importante în Codul Rutier! Reguli noi în privinţa permisului de conducere!
(14 ianuarie 2019)
199 vizualizări
Primele imagini cu Ford Puma, care va fi produs la Craiova
(3 aprilie 2019)
85 vizualizări
Cele mai scumpe maşini de jucărie
(28 decembrie 2014)
1759 vizualizări
Înmatriculările Dacia în Franţa au cel mai mare avans de pe piaţă
(3 noiembrie 2014)
52 vizualizări
GM, Audi şi Jaguar au suspendat vânzările de maşini în Rusia
(18 decembrie 2014)
55 vizualizări
Camerele de rovinietă vor prinde vitezomani. Unde se vor activa primele radare fixe FOTO
(16 august 2017)
1409 vizualizări
Cele mai vândute modele auto în primele 10 luni ale anului
(30 noiembrie 2014)
58 vizualizări
BMW X5 aniversează 15 ani de la lansarea pe piaţă
(16 octombrie 2014)
64 vizualizări
Jaguar XE va avea o caroserie cu 75% aluminiu şi un consum de 4 litri la sută
(29 iulie 2014)
266 vizualizări
Audi cheamă în service 330.000 de maşini din Germania
(22 decembrie 2017)
214 vizualizări
Cauciucuri de iarnă 2021. Când devin obligatorii pe drumurile publice şi care e amenda pentru lipsa lor
(29 octombrie 2021)
215 vizualizări
Spionul din maşină: ca să-ţi reduci preţul la RCA, îţi bagi singur iscoada electronică în automobil
(17 aprilie 2018)
211 vizualizări
Merkel îndeamnă companiile auto să angajeze imigranţi extracomunitari
(18 septembrie 2015)
311 vizualizări
Venturi America: un crossover cu motor electric de 400 CP
(6 octombrie 2014)
98 vizualizări
Goodyear a prezentat o anvelopă cu senzori, care se adaptează la condiţiile de drum
(14 martie 2017)
215 vizualizări
Un nou scandal privind noxele. Mitsubishi a utilizat o metodă mai simplă
(20 aprilie 2016)
61 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole