Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Volvo a lansat noul sedan
(3 decembrie 2015)
77 vizualizări
Cele mai scumpe maşini de jucărie
(28 decembrie 2014)
1740 vizualizări
De când trebuie să montezi cauciucurile de iarnă. Legea o spune foarte clar!
(8 octombrie 2019)
1253 vizualizări
Skoda arată primul detaliu al noului design Fabia
(16 august 2014)
85 vizualizări
Constructorii auto de lux iau şi pâinea constructorilor ieftini
(20 septembrie 2013)
80 vizualizări
Audi va lansa o nouă variantă de caroserie în gama TT
(13 septembrie 2014)
77 vizualizări
Noul Citroen C3 a fost prezentat oficial
(5 iulie 2016)
351 vizualizări
Mulţi şoferi îşi vor pune mâinile în cap: dezastru total pentru cei cu maşini pe benzină şi motorină
(30 septembrie 2020)
354 vizualizări
Volkswagen investeşte o sumă uriaşă în următorii cinci ani
(22 noiembrie 2014)
65 vizualizări
Dacia Logan este cel mai vândut model Renault în afara Europei
(4 august 2016)
225 vizualizări
Toyota, cel mai valoros brand auto din lume
(30 mai 2016)
105 vizualizări
Zenvo TS 1 GT Anniversary, masina de un milion de euro
(13 martie 2017)
247 vizualizări
Record de vânzări pentru Chevrolet
(18 iulie 2013)
100 vizualizări
ESP-ul va fi obligatoriu la maşinile noi vândute în UE
(5 noiembrie 2014)
104 vizualizări
Şoferii agresivi vor fi trimişi la psiholog
(19 decembrie 2017)
194 vizualizări
VIDEO: Breşă de securitate la Tesla! Sistemul de frânare a fost controlat de la distanţă
(27 septembrie 2016)
84 vizualizări
Românilor ar putea să li se interzică să-şi cumpere mai mult de o maşină second hand la doi ani
(2 noiembrie 2017)
1002 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole