Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Porsche vrea să se impună cu noul Cayenne Diesel
(13 august 2013 - Alex POLICALĂ)
102 vizualizări
Fiat compară noul 124 Spider cu o pastilă de Viagra VIDEO
(17 mai 2016)
268 vizualizări
Mercedes-Benz F 015 – maşina care se conduce singură VIDEO
(7 ianuarie 2015)
280 vizualizări
Infiniti Q30, “ghepardul care pluteşte”
(8 august 2013)
111 vizualizări
Din 20 mai, dacă sunteţi prinşi în trafic cu ITP expirată poliţistul vă va reţine talonul şi plăcuţele cu numerele de înmatriculare
(13 aprilie 2018)
812 vizualizări
Aston Martin Lagonda, un sedan premium doar pentru Orientul Mijlociu
(27 iulie 2014)
271 vizualizări
BMW lansează în România noul X5 xDrive40e, SUV-ul pentru care se plăteşte un impozit anual de 9 lei
(15 iulie 2015)
88 vizualizări
Şi totuşi e Volkswagen! Dieselgate a scăzut vânzările nesemnificativ
(18 noiembrie 2015)
110 vizualizări
În faţa unei decizii istorice: judecătorii vor spune dacă oraşele din Germania pot să interzică maşinile diesel
(20 februarie 2018)
115 vizualizări
Primele imagini oficiale cu noul Land Rover Discovery Sport
(4 septembrie 2014)
90 vizualizări
BMW extinde autonomia modelului i3
(5 mai 2016)
376 vizualizări
Ford: Prima maşină autonomă va fi disponibilă în 2021
(18 august 2016)
88 vizualizări
Viitorul Volvo S80 va prelua interiorul digitalizat al noului XC90
(1 iulie 2014)
141 vizualizări
Piaţa auto europeană dă primele semne de revenire din recesiune
(16 august 2013 - Alex POLICALĂ)
75 vizualizări
Volkswagen va plăti peste 200 de milioane de dolari unui fond pentru reducerea poluării în SUA
(17 decembrie 2016)
161 vizualizări
Skoda Superb are faţă nouă
(13 iulie 2013)
99 vizualizări
Ford ar putea fabrica un nou model la Craiova
(23 martie 2015)
345 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Cele mai periculoase flori de apartament
Publicat la data de 14 iulie 2025
-
Cum a fost înfrântă temuta flotă a lui Goering de o
Publicat la data de 14 iulie 2025
-
Pasiune şi moarte: Lili Brik şi Maiakovski
Publicat la data de 15 iulie 2025
-
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Publicat la data de 11 iulie 2025