Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Dacia recheamă peste 520 de unităţi Dacia Duster din cauza unor posibile defecţiuni
(13 aprilie 2018)
55 vizualizări
Noul S-Class FOTO
(18 august 2013 - Alex POLICALĂ)
147 vizualizări
Autorităţile germane au descoperit nereguli la 16 mărci auto, inclusiv la Dacia
(26 aprilie 2016)
315 vizualizări
Programul cu publicul la RAR va fi prelungit vineri, până la ora 16.30; angajaţii instituţiei vor lucra şi sâmbătă
(17 august 2017)
178 vizualizări
Volvo lasă Europa pentru China
(25 august 2013 - Alex POLICALĂ)
75 vizualizări
Dacia Renault cheamă în service peste 1.600 de maşini cu probleme la airbag şi sistemul de frânare
(7 februarie 2017)
458 vizualizări
BMW a lansat primul model electric de serie
(23 august 2013 - Alex POLICALĂ)
68 vizualizări
Primul accident mortal cu o maşină Tesla aflată pe pilot automat
(1 iulie 2016)
138 vizualizări
Cel mai mare fond suveran din lume dă în judecată Volkswagen
(16 mai 2016)
134 vizualizări
Cine mai cumpără maşini noi?
(21 iulie 2013)
110 vizualizări
Bugatti Chiron, noul nume al supercarului care va înlocui Veyron
(11 noiembrie 2014)
93 vizualizări
Cinci lucruri inedite despre maşina lui Nicolae Titulescu
(22 ianuarie 2017)
490 vizualizări
Volkswagen lanseaza "pachetul bunavointei". Ce despagubiri primesc clientii inselati
(10 noiembrie 2015)
90 vizualizări
Mercedes recheamă trei milioane de maşini în service
(7 august 2017)
296 vizualizări
Procurorii din Munchen extind investigaţia în cazul Audi/ Aproape 24.000 de maşini Audi sunt chemate în service pentru neregularităţi ale testelor de emisie
(3 iunie 2017)
387 vizualizări
Curiozităţi din trafic: de ce în unele ţări se circulă pe stânga
(15 ianuarie 2020)
272 vizualizări
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
(9 noiembrie 2017)
82 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole