Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Cum porţi corect centura de siguranţă VIDEO
(15 aprilie 2015)
215 vizualizări
Sfaturi utile pentru şoferii începători
(3 ianuarie 2020)
404 vizualizări
Maşini fără căutare în România. Ce mărci nu au înregistrat nicio înmatriculare în 2014
(11 decembrie 2014)
709 vizualizări
Încă un mare brand auto vrea să investească masiv în maşini electrice
(2 august 2017)
484 vizualizări
Ferrari de catifea
(7 iulie 2013 - Cristina IANCU)
165 vizualizări
Duster pick-up cu patru uşi. Pozele spion care ne alimentează speranţa
(27 iunie 2017)
202 vizualizări
Care e diferenţa între anvelopele de iarnă şi cele all season
(6 ianuarie 2020)
321 vizualizări
Ce să faci dacă alimentezi cu benzină în loc de motorină şi viceversa
(6 ianuarie 2020)
1055 vizualizări
Hyundai Intrado Concept, o nouă direcţie
(26 februarie 2014)
72 vizualizări
Daimler a primit aprobare pentru testarea în trafic a camioanelor fără şofer
(7 mai 2015)
66 vizualizări
Dusterul cu numărul un milion
(12 aprilie 2014)
63 vizualizări
Mărci auto rare înmatriculate de români în 2015: 14 Ferrari, 5 Lamborghini
(23 decembrie 2015)
213 vizualizări
Vânzările de maşini hibride şi electrice în România au crescut cu 125,8%!
(19 noiembrie 2015)
58 vizualizări
Inspectorii RAR au verificat vulcanizările. Câte au fost închise
(25 noiembrie 2015)
119 vizualizări
O Tesla Model S a plecat singură din parcare şi a făcut accident
(17 mai 2016)
139 vizualizări
Preţul rovinietei se poate scumpi cu 66%
(6 octombrie 2013)
103 vizualizări
Se închide „giratoriul morţii“ de la intrarea în Ploieşti dinspre Valea Prahovei
(31 mai 2019)
1098 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole