Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Cel mai mic SUV de la Mercedes va apărea la Frankfurt
(28 august 2013 - Alex POLICALĂ)
1128 vizualizări
Daimler a demarat construcţia noii uzine de la Sebeş
(7 aprilie 2014)
72 vizualizări
Maşinile autonome, tot mai aproape să invadeze şoselele
(19 ianuarie 2018)
72 vizualizări
Manual de şofat dedicat femeilor, în China
(7 noiembrie 2017)
598 vizualizări
Goodyear a prezentat o anvelopă cu senzori, care se adaptează la condiţiile de drum
(14 martie 2017)
215 vizualizări
Jeremy Clarkson îi umileşte pe românii din Marea Britanie. Reacţia ambasadorului României
(4 decembrie 2016)
86 vizualizări
Ţara în care vor circula milioane de maşini electrice până în 2020
(15 august 2017)
789 vizualizări
Legea care va afecta toţi şoferii! Sunteţi obligaţi să arătaţi dovada
(6 septembrie 2019)
112 vizualizări
Video: Michael Schumacher testează siguranţa noului Mercedes-Benz C-Class
(15 decembrie 2013)
146 vizualizări
Un land german dă în premieră în judecată producătorul auto VW
(3 august 2016)
93 vizualizări
Premiere la Salonul auto de la New York
(4 aprilie 2016)
63 vizualizări
Skoda arată primul detaliu al noului design Fabia
(16 august 2014)
86 vizualizări
VIDEO: Lamborghini lansează primul SUV. Preţ de pornire
(26 august 2016)
141 vizualizări
Opel intră pe piaţa SUV-urilor mici din România
(22 octombrie 2016)
616 vizualizări
Ce rol au EGR-ul şi filtrul de particule montate pe autovehicule
(17 iulie 2020)
293 vizualizări
Adio, VW Transporter !
(3 ianuarie 2014)
280 vizualizări
Codul Rutier: Se interzice folosirea cu mâinile, în orice mod, a telefonului
(12 august 2019)
520 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole