Roadster-ul BMW 507 deţinut de Elvis Presley între 1958 şi 1962 a ajuns la Muzeul BMW din Munchen şi urmează să fie restaurat complet, anunţă nemţii de la Auto Motor und Sport, potrivit Automarket.ro. BMW a anunţat că va restaura un 507 Roadster deţinut de Elvis Presley la finele anilor '50 şi începutul anilor '60. Maşina deţinută de „Rege“ a fost ţinută într-un hambar pentru mai bine de patru decenii, după ce a fost achiziţionată de un colecţionar din California dornic să o restaureze. Povestea tumultoasă a maşinii lui Elvis a început în Munchen, pe vremea când Regele Rock'n'Roll-ului efectua stagiul militar în Germania şi şi-a cumpărat vehiculul din imagine. Înainte de această maşină, Elvis conducea un Volkswagen Beetle în Germania şi îşi dorea un Porsche 550 Spyder, la fel cum avea idolul său, James Dean. Perioada de aşteptare prea lungă l-a făcut pe Elvis să opteze pentru o maşină rulată, cum a fost exemplarul din imaginile alăturate. La vremea respectivă, maşina l-a costat pe Elvis 3.750 dolari americani, fiind achiziţionată în regim de leasing cu obligaţia returnării la finalitatea stagiului militar, cu toate că interpretul credea că o cumpărase deoarece nu a înţeles termenii contractului redactat în germană. Spre deosebire de alte modele din colecţia artistului din Memphis, acest model a fost vândut pe vremea când „Regele“ trăia şi a ajuns să fie vândut după ce vedeta s-a întors în SUA. Elvis Presley a cumpărat maşina în decembrie 1957, după ce a testat-o la o reprezentanţă BMW din Munchen. Exemplarul făcea parte din flota de demo a dealerului respectiv şi a primit un nou parbriz, o nouă transmisie şi o reparaţie la motor înainte să ajungă pe mâinile artistului american, deoarece respectiva maşină a fost folosită în competiţii de Hans Stuck în scopuri demonstrative. Iniţial, Elvis a ales o maşina albă, dar Regele a decis să o schimbe cu una roşie deoarece fanele sale îi lăsau mesaje cu ruj pe caroserie, pe care nu reuşea să le cureţe cu uşurinţă. După încheierea stagiului militar al artistului, armata SUA a transportat maşina în ţara natală a lui Elvis, iar acesta a păstrat-o încă doi ani. Destinul lui BMW 507 Roadster s-a schimbat odată ce a ajuns în posesia lui Tommy Charles, un angajat al unui dealer Chrysler din New York. Charles a schimbat motorizarea, transmisia şi puntea spate cu elemente de origine GM şi a folosit maşina în competiţii de accelerare în statul său natal, Alabama. Jack Castor, un colecţionar din California, a intuit valoarea istorică a maşinii şi a cumpărat-o de la Charles în 1968. Vehiculul trebuia să fie restaurat de acesta, dar a ajuns să petreacă aproape cinci decenii într-un hambar din California. La începutul lunii curente, maşina a fost trimisă în Munchen, unde a fost expusă în cadrul BMW Welt, muzeul mărcii bavareze. La finalul perioadei de expoziţie, modelul va fi restaurat complet de specialiştii BMW, după care va reveni în expoziţie pentru a fi admirată la întreaga sa glorie, dar procesul ar putea să dureze mai mulţi ani având în vedere starea avansată de degradare în care se află vehiculul.