BMW lucrează în prezent la un succesor pentru vechiul Seria 1 M. Acesta se va numi M2 şi va sosi pe piaţă abia în toamna lui 2015, scrie Automarket.ro. Sub capotă se va afla un propulsor de aproximativ 380 CP. BMW insistă să îşi creeze un succesor adevărat pentru Seria 1 M Coupe, modelul considerat de mulţi ca fiind cel mai apropiat de legendarul M3 E30.

Specialiştii bavarezi îşi doresc inevitabil un M2, la care, de altfel, au început să lucreze. O dovedesc recente fotografii spion şi mai multe surse din interiorul companiei, care anunţă să producţia va fi demarată anul viitor. Mai exact, unităţile pentru Europa vor ieşi de pe linia de asamblare în noiembrie 2015, urmând ca cele pentru Statele Unite să fie gata în martie 2016. Botezat cu numele de cod F87 sau „pyrat 2“ (vechiul Seria 1 M Coupe a fost botezat „pyrat“),

BMW M2 va suferi o serie de schimbări estetice, capabile să îl diferenţieze de actualul M235i. Asta înseamnă extensii generoase pentru pasajele aripilor, jante mai mari, un eleron montat pe portbagaj şi un kit aerodinamic complex, capabil să îmbunătăţească apăsarea la viteze mari.

Garda la sol va fi redusă considerabil, iar în spatele jantelor se va ascunde un nou sistem de frânare, trădat doar de o serie de etrieri albaştri. Spatele va fi dominat de un deflector din fibră de carbon şi de o evacuare cu patru terminaţii.

De altfel, BMW va face uz intens de fibră de carbon, având în vedere că poate produce cu costuri reduse acest material uşor. El va ajuta şi la reducerea masei totale, M2 urmând să fie ceva mai uşor decât M235i.

Mai uşor, dar mai puternic, pentru că motorul cu şase cilindri în linie, de 3.0 litri, va fi recalibrat pentru a livra între 370 şi 380 de cai putere. Resursele vor fi transmise punţii spate cu ajutorul unei cutii manuale cu şase trepte sau prin intermediul celebrului dublu ambreiaj.