Compania germană Porsche va fabrica, pentru prima dată, maşini, integral în afara Germaniei, odată cu introducerea în linia de producţie din 2016 a generaţiei următoare de SUV-uri Cayenne, la fabrica din Bratislava, Slovacia, potrivit surselor din presă.
Decizia a fost luată în cadrul unei reorganizări mai ample a producţiei la nivelul Porsche, dar şi a grupului Volkswagen, care deţine marca.
Vânzările Cayenne reprezintă, în prezent, circa jumătate din livrările companiei germane. În prezent, multe dintre componentele Cayenne, inclusiv caroseria, sunt fabricate la Bratislava, dar asamblarea se face la uzina Porsche din Leipzig.
Mai multe companii auto germane au renunţat la ideea de a produce în Germania toate maşinile şi au deschis fabrici în străinătate pentru a fi mai aproape de pieţele emergente şi pentru a profita de costurile mai reduse.
Porsche a rezistat o bună perioadă acestei tendinţe, întrucât eticheta "Made in Germany" a fost considerată o componentă esenţială a identităţii companiei şi strategiei de marketing.
Cumpărătorii de maşini din ţările emergente sunt dispuşi să plătească preţuri mai mari pentru produse de calitate din ţări precum Germania, Marea Britanie şi Italia, iar producătorii de maşini de lux sunt în multe cazuri reticenţi să-şi deschidă fabrici în ţări cu economii emergente.
Astfel, Volkswagen a ales anul trecut să cheltuiască aproximativ 956 milioane euro pentru modernizarea unei fabrici, astfel încât maşinile Bentley să rămână în continuare "Made in Britain", deşi ar fi putut construi mai ieftin în Slovacia. De asemenea, grupul italian Fiat, proprietarul Maserati, s-a angajat, în pofida costurilor, să investească în fabricile din Italia.
Fabrica Volkswagen din Bratislava produce SUV-urile mari ale grupului german, precum Touareg şi Audi Q7, iar alocarea producţiei Cayenne în acelaşi loc ar conduce la reduceri de costuri, inclusiv a forţei de muncă, potrivit surselor din presă.
Porsche va fabrica maşini, integral, în afara Germaniei
20 martie 2014
- citeşte totul despre:
- costurilor,
- cayenne,
- componentele,
- producatorii,
- milioane,
- reduceri,
- strainatate,
- germany,
- fabricile



Din aceeaşi categorie:
Volvo V60 Cross Country, o versiune de macadam
(5 noiembrie 2014)
65 vizualizări
Un facelift pentru Mercedes G-Klasse
(5 mai 2014)
60 vizualizări
Toyota, prima companie din lume care a reuşit să vândă 10 milioane de vehicule într-un singur an
(24 aprilie 2014)
48 vizualizări
Cazuri în care românii nu pot înmatricula o maşină second-hand adusă din Germania
(25 septembrie 2019)
197 vizualizări
Toyota colaborează cu Microsoft în tehnologia conectării maşinilor la internet
(7 aprilie 2016)
54 vizualizări
Noul Nissan Pulsar un concurrent nou pentru Golf, Focus şi Astra
(23 mai 2014)
121 vizualizări
România nu mai este cea mai mare producătoare de maşini Dacia
(24 ianuarie 2017)
344 vizualizări
Toyota, producător record
(2 august 2013)
161 vizualizări
Alfa Romeo închide Transfăgărăşanul!
(14 iulie 2017)
136 vizualizări
Cadillacul decapotabil al fostului lider argentinian Juan Domingo Peron, piesă de muzeu
(2 februarie 2018)
412 vizualizări
Renault România cheamă în service peste 5.000 de maşini! Ce modele au probleme
(8 aprilie 2016)
494 vizualizări
Viitoarea Dacia Duster – 4,5 metri lungime şi un preţ mai mic de 12.000 de euro
(4 martie 2015)
556 vizualizări
Volvo a lansat noul sedan
(3 decembrie 2015)
75 vizualizări
Încă un mare brand auto vrea să investească masiv în maşini electrice
(2 august 2017)
478 vizualizări
Preşedintele ACAROM: Cei care dau înapoi kilometrajul maşinilor trebuie să răspundă penal!
(21 ianuarie 2016)
67 vizualizări
Ford Craiova va opri şi producţia de motoare
(29 octombrie 2013)
215 vizualizări
Volkswagen va produce două tipuri de automobile exclusiv pentru India
(17 noiembrie 2014)
78 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Brebu- un castel necunoscut!
Publicat la data de 7 aprilie 2025
-
Misterul nedesluşit al piramidelor de la Şona
Autor: Cristina IANCU - 2 aprilie 2025
-
Istoria Atenei
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Alimente interzise total câinilor şi pisicilor. Riscă boli grave
Publicat la data de 7 aprilie 2025
-
Cele mai periculoase destinaţii turistice pentru femei
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Fructele cu cele mai puţine calorii. Poţi să mănânci oricât, nu te îngraşi
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Lucruri inedite despre mere
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Pariurile live: adrenalină sau capcană?
Publicat la data de 6 aprilie 2025
-
Troler de cabină – Partenerul perfect pentru călătorii uşoare şi confortabile
Publicat la data de 2 aprilie 2025