Lidl România regretă incidentul din parcarea unui magazin din Bucureşti.

Publicam comunicatul primit pe adresa redactiei din partea companiei:

Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204. 

Ne cerem scuze şi vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situaţii. Este un caz izolat şi facem tot ce ne stă în putinţă să rămână aşa.

Vom revizui procedurile interne şi vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăţi regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceştia aplică regulamentul nu doar în literă, dar şi în spiritul său.

Fiecare magazin este prevăzut şi cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilităţi. Pentru informarea şi confortul clienţilor noştri, parcările au un regulament afişat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanţuri de prindere, care poate fi înlăturat cu uşurinţă la nevoie. Am introdus această soluţie tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienţilor noştri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienţii care au nevoie de ele nu le pot folosi.


Cu consideraţie,


Echipa Lidl