eMAG lansează, în a doua jumătate a anului 2017, un card de credit şi vrea să intre pe piaţa de turism, urmând să colaboreze cu agenţiile de turism prin agregarea ofertelor şi să vândă asigurări casco, a anunţat Tudor Manea, manager general eMAG, în cadrul unei conferinţe de presă.

În ceea ce priveşte creşterea companiei, aceasta este estimată să treacă de 20%. „Parte din creştere e ajutată de piaţă, anul trecut a fost o creştere de 20% din perspectiva consumului. Anul ăsta, consumul va avea o creştere de 10%. Anul ăsta o să creştem cu peste 20%”, spune Iulian Stanciu, directorul general eMAG.

Anul acesta, oferta eMAG va ajunge la aproximativ două milioane de produse prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulţi clienţi online: home & deco, auto, bricolaj, articole pentru copii şi jucării, sport şi fashion. La finalul anului 2016 erau 1,3 milioane de produse active, iar pentru finalul anului 2017 numărul produselor active este estimat să ajungă la două milioane.