Premierul Victor Ponta împreună cu Muhtar Kent, preşedinte şi CEO al The Coca-Cola Company, şi Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG  au inaugurat noua linie de îmbuteliere Cappy Pulpy în Ploieşti, o investiţie de 22 milioane de euro.

„Atunci când o companie mondială are încredere în România, a investit şi continuă să investească aici, este cel mai bun mesaj pe care îl putem primi. Este impresionant să vezi că o companie străină atât de mare are încredere în ţara noastră, încredere pe care noi românii nu prea o avem. Discutam pe drumul de la Bucureşti încoace, de primele investiţii care au început în 1991, de faptul că această fabrică a fost inaugurată de domnul Kent împreună cu preşedintele de atunci, Ion Iliescu, în 1995. Deci este ”a long and successful story”. Sper ca această poveste lungă şi de succes să continue mulţi ani de acum încolo”, a spus premierul Ponta.

„Eu cred foarte mult în şansa României de a fi un actor regional important şi având alături de noi mari companii, aşa cum este Coca-Cola, acest potenţial al României poate fi folosit. Vreau să mulţumesc şi o fac fiecărui investitor - mare sau mic în România -, pentru locurile de muncă create. Guvernul pe care îl conduc are datoria să mulţumească oricărui investitor care creează un loc de muncă, care creează o sută de locuri de muncă, o mie de locuri, două mii. Pentru că marea provocare a acestui an pentru Europa, pentru omenire, este crearea de locuri de muncă, investiţiile pentru dezvoltare. Vreau să mulţumesc personal în numele Guvernului companiei care, iată, creează locuri de muncă, creează dezvoltare şi care asigură că mii de familii din România au un venit sigur, un loc de muncă sigur”, a mai declarat Victor Ponta.

La eveniment au participat primarul Iulian Bădescu, subprefectul Rodica Paraschiv, precum şi majoritatea parlamentarilor USL din Prahova.

Cappy Pulpy este o băutură răcoritoare cu un conţinut ridicat de pulpă de fruct, obţinută cu ajutorul unei tehnologii de producţie de ultimă generaţie. Capacitatea liniei de producţie este de până la 36.000 de sticle pe oră.

“Noua linie de îmbuteliere Cappy Pulpy este încă un exemplu al angajamentului asumat de Sistemul Coca-Cola în materie de inovaţii de excepţie, care răspund nevoilor consumatorului. Inovarea continuă a însoţit Sistemul Coca-Cola în călătoria sa, încă din 1886, când s-a inventat cea mai iubită şi delicioasă băutură răcoritoare - Coca-Cola.   De atunci, am continuat să investim pentru a ţine pasul cu schimbările şi cu preferinţele consumatorilor din întreaga lume.” a declarat Muhtar Kent, unul dintre cei mai influenţi CEO din lume, preşedinte Coca-Cola din anul 2009..

Sistemul Coca-Cola a investit pentru prima dată în România în 1991, iar astăzi are peste 1.800 de angajaţi în toată ţara, cu aproximativ nouă locuri de muncă generate indirect în restul economiei de fiecare loc de muncă la Coca-Cola. În România, Coca-Cola HBC România îmbuteliază produsele din portofoliul Coca-Cola în trei fabrici şi le distribuie celor peste 64.000 de clienţi din întreaga ţară, printr-o reţea de 20 de depozite şi centre de distribuţie.

Noua linie aseptică de îmbuteliere se bazează pe un sistem de umplere de ultimă generaţie brevetat de Krones - lider mondial în furnizarea de tehnologie pentru producerea de băuturi şi ambalaje, iar operarea sa este asigurată de 30 de lucrători calificaţi. Linia funcţionează din iulie 2013 şi produce băuturi în ambalaje destinate consumului imediat (0,33L PET) şi consumului în familie (1,5L PET). Cappy Pulpy este produs în prezent în două arome – portocală şi grapefruit, atât pentru piaţa din România, cât şi pentru alte pieţe europene precum Bulgaria, Ungaria, Croaţia, Bosnia, Cehia şi Slovacia.

Coca-Cola HBC este cel de-al doilea mare îmbuteliator al companiei Coca-Cola ca volum de producţie, înregistrând vânzări de peste două miliarde de unităţi/ navete unitate. Compania are o acoperire geografică vastă, cu activităţi operaţionale în 28 de ţări, care deservesc o populaţie de aproximativ 581 de milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare non-alcoolice, precum băuturi carbogazoase şi necarbogazoase, sucuri de fructe, ape minerale naturale, băuturi energizante, băuturi cu extract de ceai şi băuturi pe bază de cafea.