Potrivit autorităţii de reglementare în comunicaţii, ANCOM, furnizorii de telefonie mobilă au reuşit să atragă anul trecut, prin portare, 723.443 de utilizatori.
Dintre aceştia, aproape jumătate au trecut la reţeaua RCS&RDS (348.328), la Vodafone au recut 153.772, la Orange- 128.160, Telekom România Mobile Communications – 76.676, iar la Telekom România Communications – 16.459.
Media lunară de portări ale numerelor de telefon în 2015 a crescut până la 70.373 de clienţi, faţă de 7.054 în 2014 şi 22.844, cât s-a înregistrat în anul 2013, potrivit Hotnews.
De asemenea, anul trecut s-au mai portat şi 121.034 de numere de telefonie fixă. Dintre acestea, la Vodafone au trecut 63.983, la RCS & RDS – 23.369, la UPC Romania – 12.791, la Orange – 11.062, iar la Telekom Romania Communications – 2.404.
ANCOM a anunţat la începutul acestei luni şi situaţia reclamaţiilor făcute de utiliatori în 2015. Aproape jumătate dintre reclamaţii au vizat reţelele de telefonie mobilă (44%), urmate de serviciile de acces la interenet fix (11%) şi servicii de retransmisie a programelor audiovizuale (9%).
Potrivit hotnews.ro, datele ANCOM centralizate pentru anul 2015 arată că cele mai multe reclamaţii formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicaţii electronice furnizate de RCS&RDS (15%), Telekom România Mobile Communications (12%), Vodafone România (11%), Orange România (10%) şi Telekom România Communications (10%).