Toyota a trimis o nouă notificare pentru o rechemare de amploare pentru România, în procesul global de înlocuire a airbag-urilor Takata. Este vorba despre mai bine de 28.000 de autovehicule care sunt pe şoselele din România.
Autorităţile au primit o nouă notificare de la Toyota România privind rechemarea în service a unui număr uriaş de vehicule, 28.236 de unităţi, aparţinând mărcilor Toyota (Avensis Verso, Corolla, Yaris, Auris) şi Lexus (SC430, IS) fabricate în Japonia, Turcia, Marea Britanie şi Franţa. Maşinile au fost produse, din datele transmise de companie, între anii 2001 şi 2013, în funcţie de model. Mai multe date pot fi consultate la sediile dealerilor Toyota sau pe site-ul ANPC.
Pe scurt, aşa cum este descrisă defecţiunea în notificare, airbagurile au o problemă cu capsa de detonare. Airbagurile Takata SPI, SPI-2, PSPI-6, vizate de campanie, conţin un material pirotehnic, care poate absorbi umiditatea
.„Conform unui raport emis de producatorul Takata, materialul pirotehnic s-ar putea degrada, în condiţiile expunerii prelungite la temperaturi şi umiditate ridicate. În cazul unui accident în care se declanseaza airbag-ul frontal pasager, materialul pirotehnic neconform poate produce spargerea capsei pirotehnice şi declanşarea anormală a airbagului. Spargerea capsei pirotehnice poate duce la împrăştierea fragmentelor metalice în interiorul habitaclului, crescând astfel riscul rănirii pasagerilor.” Proprietarii vor primi scrisori prin care sunt înştiinţaţi şi vor fi invitaţi la un atelier autorizat Toyota.
Reparaţia poate dura între 0,5 şi 3 ore, în funcţie de model. Campania a început în 28 martie 2018 şi nu are limită de timp, dar punerea în aplicare este condiţionată de disponibilitatea pieselor de schimb.
În urmă cu un an, a fost anunţată o altă campanie, pentru aceeaşi defecţiune, care a cuprins circa 25.000 de automobile din România.
La nivel global, Toyota a fost nevoită să cheme în service pe cheltuiala companiei peste 3 milioane de vehicule, prima rechemare fiind demarată în 2013, după declanşarea scandalului. Între timp, Takata a fost nevoită să intre în insolvenţă şi a fost cumpărată de rivalii de la Key Safety Systems pentru suma de 1,58 miliarde de dolari. KSS a cumpărat doar activele Takata, inclusiv cele trei fabrici din România.
Rechemarea maşinilor Toyota continuă în România: 28.000 de vehicule sunt aşteptate în service pentru probleme cu airbag-ul
13 aprilie 2018


Din aceeaşi categorie:
Ştii cum arată maşina de 2500 de euro?
(26 martie 2017)
570 vizualizări
Anvelope silenţioase de la Pirelli
(25 iulie 2013)
69 vizualizări
Cei care conduc motociclete şi maşini zgomotoase ar putea rămâne fără permis
(5 septembrie 2017)
330 vizualizări
Percheziţii în sedii BMW din Germania şi Austria într-o anchetă privind manipularea emisiilor diesel
(21 martie 2018)
64 vizualizări
Aproape jumătate de milion de autoturisme secord hand au fost înmatriculate în acest an, în creştere cu peste 71%
(18 decembrie 2017)
899 vizualizări
Mercedes va lansa patru modele electrice în următorii patru ani!
(26 mai 2016)
45 vizualizări
BMW, lider în topul mărcilor premium
(9 iulie 2013)
174 vizualizări
Noua Skoda Fabia: prima schiţă a noii generaţii
(19 iulie 2014)
96 vizualizări
Primele informaţii despre noul Hyundai i30
(8 septembrie 2016)
89 vizualizări
Un nou proiect de lege vizeaza soferii care folosesc telefonul mobil atunci cand se afla la volan!
(16 iunie 2018)
912 vizualizări
Nissan a început la Londra primele teste din Europa ale vehiculului său autonom
(1 martie 2017)
427 vizualizări
Ai cerut să-ţi fie rambursaţi banii pe taxa auto? Statul a inceput să ii returneze!
(22 aprilie 2018)
715 vizualizări
Dacia prinde viteză în lume
(19 ianuarie 2017)
429 vizualizări
Video: Cum se poate răsturna o maşină care rulează cu o viteză de 10 km/h
(25 decembrie 2013)
369 vizualizări
Vitezomanii, invitaţi la propria înmormântare. Clipul care te convinge să conduci mai încet
(14 aprilie 2014)
333 vizualizări
Video: Cum arată automobilul zburător
(4 noiembrie 2014)
241 vizualizări
Program prelungit la RAR în toată ţara, până pe 29 august
(20 august 2018)
43 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Industria serviciilor financiare trece printr-o transformare semnificativă,
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Istoria Atenei
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Cele mai periculoase destinaţii turistice pentru femei
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Fructele cu cele mai puţine calorii. Poţi să mănânci oricât, nu te îngraşi
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Lucruri inedite despre mere
Publicat la data de 28 martie 2025