Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.
Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.
¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,
Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:
- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.
- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.
- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.
- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.
- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.
- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
9 noiembrie 2017
- citeşte totul despre:
- comisia europeana,
- co2,
- autoturisme,
- camionete,
- ue,
- germania

Din aceeaşi categorie:
Facelift pentru Duster în 2017
(17 aprilie 2016)
314 vizualizări
VIDEO Ferrari distrus la câteva minute după cumpărare
(24 iunie 2018)
750 vizualizări
Şoferii care îşi cer înapoi taxa de primă înmatriculare auto vor avea viaţă mai uşoară
(28 martie 2018)
98 vizualizări
Toyota recheamă la service 2,9 milioane vehicule din cauza unor probleme la airbag
(30 martie 2017)
81 vizualizări
Volvo este pe plus: Profitul uriaş din Asia şi Europa a compensate scăderea vânzărilor în America de Nord
(26 februarie 2015)
70 vizualizări
BMW Seria 5. modelul premium cu cel mai mare succes în lume
(14 aprilie 2016)
622 vizualizări
Hyundai Intrado Concept, o nouă direcţie
(26 februarie 2014)
72 vizualizări
Rechemarea maşinilor Toyota continuă în România: 28.000 de vehicule sunt aşteptate în service pentru probleme cu airbag-ul
(13 aprilie 2018)
170 vizualizări
Ţara care a inventat motorul diesel ar putea interzice maşinile pe motorină
(23 februarie 2018)
95 vizualizări
70.000 de proprietari Volkswagen cer compensaţii în scandalul Dieselgate
(4 decembrie 2019)
74 vizualizări
Mazda dezvoltă componente din bioplastic
(13 decembrie 2014)
67 vizualizări
Noua Dacia Duster, desemnată "Maşina Anului" în Marea Britanie. Pentru ce apreciază englezii maşina românească
(12 octombrie 2018)
64 vizualizări
Vânzările de maşini electrice şi hibrid au crescut, în România, cu peste 125%, în primele 11 luni
(27 decembrie 2017)
454 vizualizări
Un facelift pentru Mercedes G-Klasse
(5 mai 2014)
62 vizualizări
SIAB 2018, sărăcie de expozanţi, invazie de maşini electrice şi hibrid
(28 martie 2018)
1064 vizualizări
Mercedes a depăşit BMW la vânzări pe piaţa premium
(12 decembrie 2016)
55 vizualizări
Ford Trucks deschide în România cel mai mare birou din Europa
(10 mai 2017)
37 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole