Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.
Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.
¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,
Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:
- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.
- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.
- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.
- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.
- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.
- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
9 noiembrie 2017
- citeşte totul despre:
- comisia europeana,
- co2,
- autoturisme,
- camionete,
- ue,
- germania

Din aceeaşi categorie:
Tesla are o rivală: Electrica de lux cu autonomie de 640 de kilometri
(16 decembrie 2016)
128 vizualizări
Anvelope silenţioase de la Pirelli
(25 iulie 2013)
69 vizualizări
Ford le cere proprietarilor a 350.000 de vehicule să le ducă la dealeri pentru reparaţii; 35.000 dintre acestea trebuie parcate în aer liber
(20 mai 2022)
13 vizualizări
Veşti bune pentru şoferii cu permisul suspendat. Proiect adoptat tacit
(27 noiembrie 2018)
93 vizualizări
Numărul înmatriculărilor de maşini SH a crescut. Ce mărci preferă românii
(1 iunie 2016)
55 vizualizări
O singură marcă second-hand a reprezentat 83% din totalul maşinilor noi înmatriculate în România în 2021
(3 ianuarie 2022)
422 vizualizări
Skoda lanseaza in iulie modelul Superb facelift
(21 iunie 2013)
193 vizualizări
Inspectorii antifraudă din ANAF au dat amenzi de 1,2 milioane lei într-o zi service-urilor auto prinse cu nereguli
(19 iunie 2017)
307 vizualizări
Volvo XC90, noua generaţie scandinavă inspirată de Zeul Thor
(14 august 2014)
141 vizualizări
Ministerul Mediului: Numărul maşinilor noi electrice şi hibrid vândute de la începutul anului l-a depăşit pe cel al maşinilor diesel, în premieră pentru piaţa auto din România.
(19 august 2022)
18 vizualizări
Prima fotografie cu noua generaţie Ford Fiesta
(30 noiembrie 2016)
185 vizualizări
Volkswagen cheltuie sume importante pentru cercetare
(24 noiembrie 2013)
77 vizualizări
Renault Duster Oroch, un concept inspirat de SUV-ul de la Mioveni
(29 octombrie 2014)
202 vizualizări
Zile numărate pentru motoarele diesel şi pe benzină
(22 iunie 2021)
102 vizualizări
Hyundai lansează sedanul Genesis în Europa
(27 octombrie 2013)
103 vizualizări
Tesla îşi prezintă SUV-ul electric
(30 septembrie 2015)
56 vizualizări
Cum citim corect marcajele unei anvelope?
(19 februarie 2018)
840 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole