Pentru a menţine interesul publicului şi în perioada următoare, Clio a primit un facelift în această vară. Modificările s-au aplicat întregii game, inclusiv pe versiunile sportive RS şi RS Trophy.

Chiar dacă la nivel estetic modificările nu sunt majore, Clio vine cu un look ceva mai agresiv, cu semnătura LED sub forma literei C, cu stopuri pe fundal negru, cu noi tipuri de jante şi cu 30 de posibilităţi de personalizare.

Principalele noutăţi se află la interior, acolo unde calitatea materialelor a crescut, posibilităţile de personalizare s-au înmulţit şi ele, iar nivelul de tehnologie este acum superior celui de pe vechiul Clio. Clienţii vor putea opta pentru trei sisteme multimedia, în funcţie de posibilităţile lor financiare: R&Go, MediaNav (similar cu cel de pe modelele Dacia) şi R-Link. Melomanii vor avea la dispoziţie şi primul sistem audio Bose din segment, echipat cu şapte difuzoare.

Noul Clio este disponibil cu 11 combinaţii de motoare şi transmisii, însă cele mai importante sunt vârfurile de gamă. Renault a decis să ofere agregate mai puternice, iar noul Clio s-a ales cu un diesel de 1.5 litri şi 110 cai putere şi cu un motor pe benzină 1.2 TCe de 120 de cai putere. Îşi face loc în gamă şi o cutie automată EDC cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte.

Echiparea începe cu nivelul Life, urmat de Zen, Intens şi noul GT Line. Nivelul de bază include aer condiţionat, airbaguri laterale şi frontale, cruise control, card de acces şi demaraj, jante de oţel de 15 inch, lumini diurne LED, limitator de viteză, radio cu MP3, Buetooth, scaun şofer reglabil pe înălţime şi asistenţă la plecarea din rampă.

Preţurile pornesc de la 10.700 de euro cu TVA inclus pentru versiunea de bază, cu motor pe benzină de 75 de cai putere, transmisie manuală şi echipare Life. Cel mai ieftin diesel, cel de 75 de cai putere, costă 12.550 de euro în echiparea de bază Life. Pentru cei care îşi doresc sportivitate, Clio RS pleacă de la 22.200 de euro, iar Clio RS Trophy de la 24.550 de euro.

automarket.ro