Şeful diviziei Renaultsport îi linişteşte pe fanii modelului Megane RS. Urmaşul acestuia va avea tot tracţiune faţă şi va livra peste 300 de cai putere.
După ce versiunea standard a noului Megane a fost atât de bine primită de public, toţi fanii Renault aşteaptă cu nerăbdare derivatul de performanţă, propus de divizia Renaultsport. Deşi au existat o serie de zvonuri care vorbeau despre posibilitatea de a vedea un Renault Megane RS cu tracţiune integrală, Patrice Ratti, şeful diviziei sportive a infirmat informaţia.
Noul Megane RS va păstra tracţiunea faţă şi va oferi viitorilor clienţi peste 300 de cai putere.
Acelaşi Ratti a declarat pentru publicaţia britanică AutoExpress că Renault abia aşteaptă să recucerească titlul de cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă pe circuitul de la Nurburgring. În prezent, recordul îi aparţine lui Volkswagen Golf GTI Clubsport. Doborârea timpului ar fi posibilă şi acum, cu maşina actuală, dar Renaultsport a declarat că preferă să facă asta cu noua generaţie Megane RS.
O generaţie care va fi disponibilă doar în varianta cu cinci uşi, echipată cu un kit aerodinamic nou, capabil să mărească dimensiunile caroseriei şi să îmbunătăţească apăsarea aerului la viteze mai mari precum şi răcirea motorului.
Propulsorul, care va fi o unitate turbo de cilindree mai mică, ar urma să fie oferit cu o transmisie EDC cu dublu ambreiaj. Patrice Ratti i-a liniştit însă şi pe purişti: va exista şi o transmisie manuală în ofertă.
”Cutia EDC ne va ajuta să vindem noul Megane RS şi pe alte pieţe, cum sunt Japonia şi Australia. Cu toate acestea, nu vom uita de cei care peferă o cutie manuală”, a declarat Ratti.
Pe lista tehnologiilor noi se va afla şi sistemul de direcţie integrală, pe care l-am văzut şi l-am simţit deja pe Megane GT, versiunea de 200 de cai a modelului actual. Ea va fi însă modificată pentru a putea să se adapteze cerinţelor sportive.