Dacia a prezentat fotografii detaliate ale noului Duster facelift dar şi noi informaţii legate de o nouă motorizare care va fi introdusă la acest model.
Planşa de bord a fost schimbată radical, fiind preluat de la noua Dacia Logan. Pe consola centrală se află acum sistemul MEDIA NAV, un limitator de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele, sistem de control al traiectoriei (ASR-ESP). Comenzile geamurilor electrice au fost mutate, în sfârşit pe panourile uşilor, Dacia fiind printre singurul brand care şi-a menţinut soluţia butoanelor pe consola centrală.
Noua Dacia Duster păstrează toate calităţile care i-au asigurat succesul: polivalenţa în utilizare, calităţile de rulare pe drumuri neamenajate în cazul versiunii 4x2 şi capacitatea de a aborda trasee dificile în cazul versiunii 4x4, la care se adaugă un raport spaţiu interior/ preţ avantajos.
Supriza vine la noua versiune de motorizare introdusă. Un propulsor pe benzină care dezvoltă 125 CP însă de numai 1,2 litri botezat TCe. Acesta dezvoltă 6 litri/100 km şi emisii reduse de CO2. Practic, Dacia Duster este oferit acum cu 4 versiuni de motorizare, cea nouă de 1,2 litri/125 CP, 1,6 16 V 105 CP, şi două Diesel, 1,5 dCi 90 CP, şi 1,5 dCi 110 CP. Dusterul dispune de o garanţie de 3 ani sau la 100.000 de kilometri.