Incepând cu data de 15 mai 2020 până la data de 30 septembrie 2020, consultaţiile medicale acordate în asistenţa medicală primară şi ambulatoriul de specialitate clinic, inclusiv pentru unele servicii conexe necesare actului medical, pot fi acordate şi la distanţă, utilizând orice mijloace de comunicare. Consultaţiile medicale la distanţă se acordă cu încadrarea în numărul maxim de 8 consultaţii pe oră. De asemenea, se păstrează prescripţiile la distanţă, iar medicii de familie pot prescrie în continuare pentru pacienţii cronici inclusiv medicamentele restricţionate din Lista de medicamente compensate şi gratuite care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate.
Totodata, se menţin şi mare parte din reglementările privind modalitatea de acordare a concediilor medicale care au fost valabile pe perioada stării de urgenţă, până la data de 30 septembrie 2020.
Conform legislatiei in vigoare, pe toata durata starii de alerta instituite la nivel national, Casa de Asigurari de Sanatate Prahova aduce la cunostinta cetatenilor faptul ca, programul de lucru cu publicul al institutiei noastre va fi de luni pana vineri de la ora 8.30 pana la 13.30, iar joi si de la ora 16 la ora 18 . Facem precizarea ca, accesul publicului in institutie se va face doar cu respectarea urmatoarelor reguli care sa previna raspandirea Coronavirusului :
- Fiecare cetatean trebuie sa poarte, in mod obligatoriu, masca de protectie care sa-i acopere gura si nasul ;
- Este interzis accesul in institutie al persoanelor a caror temperatura corporala, masurata la intrarea in incinta, depaseste 37,3º Celsius ;
- Accesul in institutie va fi permis astfel incat sa fie asigurata o suprafata minima de 4mp pentru fiecare persoana si o distanta minima de 2 metri intre oricare doua persoane apropiate ;
- La intrarea in institutie va fi obligatorie dezinfectarea pe maini a fiecarei persoane ;
- Întreaga activitate cu publicul va fi organizată astfel încât să limiteze cât mai mult deplasările şi interacţiunea între persoane .
Casa de Asigurări de Sănătate Prahova asigură cetaţenii că toate solicitările adresate instituţiei în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate şi soluţionate cu responsabilitate şi celeritate.