Reţeaua de socializare a declarat luni că a încheiat un parteneriat cu presa germană pentru a furniza conţinut pentru un produs de ştiri locale, un succes pentru compania americană, după o serie de controverse privind plata pentru conţinutul de ştiri din Australia.

 

Facebook News, un loc dedicat conţinutului jurnalistic, va acoperi un spectru divers al presei germane (peste 100 de companii de media), precum cele mai populare publicaţii din germania, ca Die Zeit, Der Spiegel, dar şi alte periodice mai mici, din diferite ramuri.

 

Compania a precizat: “Facebook News oferă un ansamblu de ştiri curate şi personalizate pentru a oferi oamenilor informaţii fiabile şi relevante. În plus, faţă de principalele titluri şi poveşti ale zilei, cititorii vor primi sugestii adaptate intereselor lor personale pe baza ştirilor pe care le citesc, le împărtăşesc şi la care se abonează. În plus, Facebook News este o platformă în care utilizatorii pot descoperi noi subiecte şi poveşti care se potrivesc cu interesele lor”.

 

Facebook a declarat săptămâna trecută că va investi 1 miliard de dolari în ştiri în următorii trei ani, la câteva zile după ce a s-a terminat disputa cu autorităţile din Australia, privind o lege care impune giganţilor tehnologici să plătească companiilor media pentru a publica conţinut.

 

Facebook News a fost lansat deja în Statele Unite şi în Marea Britanie şi urmează să fie implementat şi în Franţa.

 

 

 

 

 

Sursa: www.biziday.ro