Grupul Telekom România a anunţat joi demararea, în perioada 5-8 mai, a unui proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, pentru creşterea eficienţei proceselor de suport, iar anumite operaţiuni pot fi afectate în perioada respectivă. 

Potrivit companiei, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren. În perioada 5-8 mai, anumite operaţiuni pot fi afectate.

”Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai 2017, anumite operaţiuni precum plăţi de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicatiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro”, se arată în comunicat.

Potrivit reprezentanţilor companiei, operaţiunile enumerate nu vor fi disponibile după cum urmează: între 5 mai, ora 18.00 - 8 mai dimineaţa - prin MyAccount, pe site-ul telekom.ro, şi aplicaţiile mobile MyAccount, dar rămân disponibile prin celelalte modalităţi; pe parcursul zilei de duminică, 7 mai, vor fi indisponibile prin toate canalele.

Aceste operaţiuni vor fi restabilite treptat şi activităţile de vânzări şi suport clienţi afectate vor fi reluate începând din 8 mai.

Managementul grupului Telekom România au avut marţi o întâlnire cu sindicatele din companiile grupului pentru a discuta despre noul model operaţional care urmează să fie implementat începând cu 1 iulie şi despre obiectivele programului de ”remodelare a afacerii”.

Principalii competitori ai companiei, pe piaţa de telefonie mobilă, sunt Orange, Vodafone şi Digi Mobil.