Veniturile totale ale Twitter au crescut cu 111% anul trecut comparativ cu 2013, ajungând la 1,4 miliarde de dolari, în timp ce pierderea anuală a scăzut cu 10,5%, la 577 de milioane de dolari, în urma creşterii numărului de utilizatori din primele trei trimestre.
În 2013, Twitter a înregistrat venituri în valoare de 664,9 milioane de dolari şi o pierdere netă de 645 milioane de dolari, se arată într-un raport publicat de compania americană.
Acţiunile Twitter au urcat cu până la 13% în şedinţa extinsă de tranzacţionare, în condiţiile în care anul trecut titlurile companiei au scăzut cu 44%, potrivit Bloomberg.
Veniturile Twitter au crescut cu 97% în trimestrul al patrulea din 2014 faţă de acelaşi interviu din 2013, de la 242 de milioane de dolari la 479 de milioane de dolari, în timp ce pierderea netă a scăzut la 125 de milioane de dolari de la 511 milioane de dolari în perioada analizată.
Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 88% din încasările totale din publicitate înregistrate de Twitter în perioada octombire-decembrie a anului trecut.
Numărul vizualizărilor efectuate de utilizatori pe Twitter a crescut cu 23%, la 182 de miliarde în ultimul trimestru al anului trecut faţă de aceeaşi perioadă din 2013.
Numărul utilizatorilor a crescut cu 20% în trimestrul al patrulea al anului trecut în comparaţie cu acelaşi interval din 2013, la 288 de milioane. Faţă de trimestrul al treilea, avansul numărului de utilizatori a fost de 1,4%, marcând cel mai lent ritm de creştere din istoria companiei.
În acest sens, Twitter a anunţat că a pierdut 4 milioane de utilizatori din cauza unei probleme la sistemul de operare iOS 8 lansat de Apple în luna septembrie a anului trecut.
Pentru primul trimestru din 2015, Twitter estimează că numărul de utilizatori va creşte cu 4,5% faţă trimestrul al patrulea, cu 13-16 milioane, în timp ce veniturile se vor situa între 440 şi 450 de milioane de dolari.