Înaintea termenului-limită de 12 iulie 2019, fanii au aplicat pentru un număr fără precedent de bilete la UEFA EURO 2020, 19,3 milioane, doborînd recordul competiţiei.

• UEFA EURO 2020 va fi cel mai mare EURO organizat vreodată, trei milioane de bilete aflându-se la dispoziţie în cele 12 oraşe-gazdă.

• 1,5 milioane de bilete au fost scoase la vânzare în perioada 12 iunie – 12 iulie 2019.

• Au fost primite solicitări pentru 19,3 milioane de bilete, însemnând aproape dublul nivelului solicitărilor înregistrat în faza de vânzare echivalentă a UEFA EURO 2016.

UEFA a primit un număr uimitor de 19,3 milioane de solicitări de bilete în timpul primei faze de vânzare pentru UEFA EURO 2020, doborînd recordul de 11 milioane de solicitări, stabilit cu ocazia fazei similare premergătoare UEFA EURO 2016.

Plătiţi la timp şi nu veţi regreta!
Ţinând cont de solicitarea de bilete la un nivel atât de ridicat, UEFA îi îndeamnă pe suporterii care vor avea succes la loteria biletelor să facă toate eforturile posibile pentru a achita la timp contravaloarea biletelor acontate, asigurându-se că, astfel, vor trăi evenimentul pe viu, cu adevărat, conform sloganului “LIVE IT. FOR REAL”.

Fanii care nu vor izbuti să plătească biletele în timpul perioadei decise vor rata ocazia de a fi parte a celui mai mare EURO organizat vreodată, în condiţiile în care cât se poate de limitate vor fi viitoarele oportunităţi dedicate publicului general de a achiziţiona bilete de intrare la meciuri.

Tot ceea ce trebuie să ştiţi

• Un ameţitor cuantum de 1,9 milioane de bilete a fost solicitat pentru finala competiţiei, ce va avea loc, pe stadionul “Wembley” din Londra, în ziua de 12 iulie 2020, numărul de bilete pentru care s-a aplicat reprezentând de 22 de ori capacitatea stadionului. Câtuşi de puţin surprinzător, finala a generat cel mai mare interes dintre toate cele 51 de partide din cadrul UEFA EURO 2020.

• Aproximativ 50% din numărul biletelor pentru finală (în jur de 43.500) au fost disponibile în cadrul acestei prime perioade de vânzare, fapt care înseamnă că UEFA a primit vreo 44 de solicitări pentru fiecare bilet disponibil.

• Nivelul cererii de bilete pentru finală în această primă fază a fost dublu comparativ cu cel pentru finala UEFA EURO 2016, disputată pe “Stade de France” din Paris.

• Mai mult de 540.000 de solicitări – adică de opt ori capacitatea stadionului – au fost primite pentru meciul de deschidere al UEFA EURO 2020, programat pe “Stadio Olimpico” din Roma, pe 12 iunie 2020.

• După semifinale şi finală, cel mai mare nivel de solicitări de bilete a fost înregistrat pentru jocurile din faza grupelor de la München şi Amsterdam.

• În medie, fiecare suporter a aplicat pentru 14 bilete la meciuri care vor avea loc în minimum două oraşe. Este dovada modului în care publicul a îmbrăţişat acest unic format al turneului final, prevăzând meciuri ce se vor disputa în 12 oraşe europene.

• Aplicaţii au fost primite din 213 ţări, fapt care arată cât se poate de clar dimensiunea globală a UEFA EURO 2020.

• Cel mai mare număr de cereri de bilete în cadrul publicului local a fost înregistrat la Sankt Petersburg, aproximativ 81% dintre solicitări venind din Rusia.

• Exceptând ţările-gazdă, un mare număr de solicitări de bilete a venit din partea suporterilor din ţările vecine, incluzînd Polonia, Franţa şi Austria.

Ce va urma?
Biletele pentru toate meciurile vor fi alocate prin tragere la sorţi, una aleatorie şi corectă, programată la finele lui iulie 2019. Fanii vor fi informaţi cu privire la deznodământul solicitării lor cel târziu la mijlocul lui august 2019.

Fiţi atenţi la Inbox!
Suporterii, ale căror solicitări vor fi încununate de succes, vor fi notificaţi prin e-mail şi invitaţi să achite contravaloarea biletelor în timpul unei perioade ce va fi specificată (aproximativ 10 zile).

Când se va derula următoarea fază de vânzare?
Următoarea oportunitate de a aplica pentru bilete va fi în decembrie 2019, după tragerea la sorţi a turneului final. Oricum, pentru a fi eligibili în vederea depunerii de solicitări, fanii vor trebui să îndeplinească anumite criterii specifice, acestea fiind definite de asociaţiile naţionale implicate.

“Fans First”
În cazul că aplicanţii, ale căror solicitări au fost încununate de succes, nu vor efectua plata biletelor până la termenul-limită ce va fi stabilit, biletele acestora se vor întoarce la vânzare. Fanii, care nu vor avea succes cu ocazia primei faze de vânzare, vor fi primii notificaţi cu privire la oportunitatea de a achiziţiona bilete prin intermediul programului UEFA “Fans First” (“Mai întâi, fanii”).

Pachetele oficiale de tip Hospitality
Pachetele de tip Hospitality sunt, la rându-le, disponibile pentru toate stadioanele din cadrul UEFA EURO 2020. În acest sens accesaţi euro2020.com/hospitality pentru a aplica acum.

 

 

 

Sursa:www.frf.ro