FC Petrolul Ploieşti a încheiat un parteneriat cu compania Phoenixy, logoul GUSTO urmând să apară, în noul sezon, pe mâneca tricourilor de joc, anunţă fcpetrolul.ro.

De altfel, campania de atragere a sponsorilor este una consistentă, existând şanse ca tricorile lupilor să fie pline de logouri.

“Ne bucurăm că am reuşit să convingem încă un partener important să vină alături de noi. Astfel, cel mai cunoscut brand sportiv al judeţului, FC Petrolul, se asociază cu o companie prahoveană care a cucerit întreaga lume, brandul GUSTO fiind recunoscut în Europa, Asia sau America de Nord. Surprizele nu se termină aici, pentru că avem discuţii avansate şi cu alţi parteneri cunoscuţi, iar în perioada următoare urmează să anunţăm noile colaborări”, a declarat Iuliano Ene, directorul de marketing al FC Petrolul Ploieşti.

GUSTO este marca de pufuleţi produsă în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producţie zilnică de peste 1,000,000 pungi. Pe piaţa românească de profil, compania Phoenixy este lider cu 70% cotă de piaţa şi 60% loialitate din partea clienţilor.

Compania îşi vinde produsele atât în România, cât şi în alte 20 ţări din Europa precum Ungaria, Austria, Germania, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Cipru, dar şi in Dubai, Canada sau America.