Artiştii români domină topul de anul acesta al celor mai vizionate videoclipuri muzicale de pe YouTube în România, pe primul loc situându-se "Cum ne noi", piesă interpretată de Carla's Dreams feat. Delia, cu peste 33,3 milioane de vizualizări în 2015.
Compania Google, care deţine site-ul de partajare de fişiere video YouTube, a prezentat lista celor mai populare clipuri video de pe acest site în România în 2015.
Satiră cu ritm, animaţie şi jocuri populare, acestea sunt câteva dintre elementele care stau la baza viralizării în 2015 pe YouTube în România. De asemenea, creaţiile româneşti sunt cele care ţin capul de afiş atunci este vorba despre consum de muzică pe YouTube în 2015, informează Google.
Artiştii români domină topul de anul acesta al celor mai vizionate videoclipuri muzicale de pe YouTube în România: opt din cele 10 piese din top sunt creaţii autohtone. Colaborările dintre Delia şi Carla’s Dream sunt cele care au stârnit cel mai mare interes în 2015 pe YouTube România, primele două poziţii în top fiind rezultatul acestora.
Astfel, topul celor mai populare video-uri muzicale pe YouTube în România (videoclipuri oficiale) este condus de videoclipul melodiei "Cum ne noi", al Carla's Dreams feat. Delia, cu peste 33,3 milioane de vizualizări în 2015.
Pe locul al doilea în acest clasament se situează videoclipul melodiei "Da, mamă", interpretat de Delia şi Carla's Dreams, cu peste 28,3 milioane de vizualizări.
Clasamentul continuă cu: "Nu pune la suflet" - Ruby feat. What's Up, "Până vara viitoare" - Jo feat. Randi (26,19 milioane de vizualizări), "Fete din Balcani" - Corina + Mira + Skizzo Skillz, "Falava" - Naguale feat. Andra, "Lean On" - Major Lazer & DJ Snake, "Lasă cucu-n pace" - de Ruby feat. Moroşanu & Dorian Popa, "Singuri în doi" - Peter Pop feat Lora şi "See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack" - Wiz Khalifa.
Pentru acest top au fost luate în calcul doar clipurile video publicate în 2015, videoclipuri oficiale (de pe canalul care deţine conţinutul), fără video-uri doar cu versuri sau o poză. Selecţia pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările şi nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii). Ierarhizarea video-urilor a fost realizată în funcţie de numărul de vizualizări realizate din România.
Pe de altă parte, topul celor mai populare clipuri video muzicale pe YouTube la nivel global (videoclipuri oficiale) este condus de "See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack", al lui Wiz Khalifa, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări la nivel mondial.
Topul continuă cu: Maroon 5 - "Sugar", Ellie Goulding - "Love Me Like You Do", Major Lazer & DJ Snake - "Lean On (feat. MØ)", Taylor Swift - "Bad Blood ft. Kendrick Lamar", David Guetta - "Hey Mama" ft Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack, Sia - "Elastic Heart feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler", Fifth Harmony - "Worth It ft. Kid Ink", Adele - "Hello".
De asemenea, potrivit Google, umorul a fost cheia viralizării pe YouTube în România anul acesta. Cele mai multe dintre clipurile video din top folosesc acest ingredient, în diferite reţete: de la muzică şi satiră ("Noaptea Târziu") şi animaţie ("Robotzi" de la Creative Monkeyz), până la vlog-urile lui Mihai Zmenta şi episoade de comedie ale grupului Vacanţa Mare. Reprezentativă pentru 2015 este şi zona de "gaming", cu două intrări în acest top: un video cu momente spectaculoase din jocul "Grand Theft Auto 5" şi un "play-through" al unui joc devenit popular în România, "PixWords".
Topul 10 al clipurilor video virale în România în 2015 (non-music) este condus de "DA-TE-N SARBATOAREAMEA #NoapteaTârziu(Cover amuzant Connect-R-Dă-te-n dragostea mea)", cu 2,29 milioane de vizualizări.
Clasamentul continuă cu: "RObotzi.S04.Ep19.Truc" (CreativeMonkeyzArmy), "Call Baby! comenzi pentru maşina :))" (Magicianul Robert Tudor), "DA MAMA, SUNT BEATĂ! / Analfabeţii de pe internet" (Mihai Zmenta), "Barbie de România se străduieşte să cânte «Barbie Girl» şi leşină pe scenă!" (The X Factor Romania), "Vacanţa Mare - Noră pentru Leana, 2 ore de umor 100% românesc" (VacantaMareRo), "Mircea săracu - Doza de Haş" (Mikey Hash), "AWESOME GTA 5 STUNTS & FAILS" (Funny Moments Compilation), "PixWords 1-40 levels romana (Romanian) part 1" (Blu3Cata).
Pentru acest top au fost luate în calcul clipurile video publicate în 2015. Selecţia pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările, nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii) şi tipul de conţinut. Ierarhizarea a fost făcută în funcţie de numărul de vizualizări realizate din România. În top a fost reţinut doar cel mai popular video de pe un canal, respectiv acela cu cele mai multe vizualizări.
Pe de altă parte, cele mai populare video-uri pe YouTube la nivel global (non-music) în 2015 au fost: "Silento - Watch Me (Whip/Nae Nae)#WatchMeDanceOn", "Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)", "Crazy Plastic Ball PRANK!!", "Love Has No Labels | Diversity & Inclusion | Ad Council", "Lip Sync Battle with Will Ferrell, Kevin Hart and Jimmy Fallon", "Justin Bieber Carpool Karaoke", "6ft Man in 6ft Giant Water Balloon - 4K - The Slow Mo Guys", "Golden boy Calum Scott hits the right note | Audition Week 1 | Britain's Got Talent 2015", "Dover Police DashCam Confessional (Shake it Off)" şi "Mean Tweets - President Obama Edition".
Google, care deţine cel mai important motor de căutare din lume, este un lider global în tehnologie şi are ca obiectiv îmbunătăţirea modului în care oamenii accesează şi utilizează informaţia. Inovaţiile aduse în căutarea online şi publicitate au făcut din Google un domeniu de referinţă pe internet şi una dintre cele mai cunoscute mărci din lume.