Noul anunţ publicitar al firmei americane de lenjerie Victoria’s Secret – “The Perfect Body” – a stârnit o amplă polemică în Marea Britanie, în condiţiile în care reclama sugerează că top-modelele slabe care apar în reclamă au “corpuri perfecte”, informează luni ziarul spaniol ABC.

Campania de marketing a stârnit critici pe reţelele de socializare pentru mesajul negativ şi puţin sănătos pe care îl transmite, iar ulterior s-a lansat o iniţiativă de strângere de semnături pentru a cere retragerea sau schimbarea mesajului său.

După lansarea campaniei “The Perfect Body” pe străzile Londrei şi în magazinele online, criticile nu s-au lăsat aşteptate şi au invadat reţelele de socializare cu mesaje precum: “Cine i-a dat dreptul firmei Victoria’s Secret să decidă cum trebuie să fie corpul perfect? Nu trebuie să ne ruşinăm de corpul nostru!”

Frances Black, o studentă britanică la Universitatea din Leeds, a mers chiar mai departe şi a lansat o petiţie pe site-ul Change.org, în care solicită firmei americane de lenjerie de corp “să îşi ceară scuze şi să schimbe mesajul acestei campanii iresponsabile de marketing”.

Tânăra insistă că acest mesaj transmite concepţii greşite cu privire la corpul uman şi contribuie la creşterea problemelor derivate din lipsa de stimă faţă de propriul corp şi la apariţia tulburărilor alimentare.