Operatorul de comunicatii prin cablu UPC Romania a notificat Consiliul National al Audiovizualului (CNA) cu privire la intentia de a introduce in ianuarie, cel tarziu februarie 2014, serviciul media audiovizual la cerere cu denumirea UPC pay-per-view. Potrivit managerului video al UPC Romania, Smaranda Radoi, serviciul va permite clientilor UPC sa urmareasca filme la cerere sau evenimente in direct - transmisiuni ale unor spectacole, concerte, evenimente sportive.
'Este un serviciu la cerere, care a mai fost lansat de compania LGI, compania mamă a UPC, şi în alte teritorii (...) Suntem în discuţii cu furnizorii de conţinut din România pentru a prelua spectacole de teatru, de balet, de operă, concerte clasice şi nu numai, teatru pentru copii şi filme', a spus Smaranda Rădoi.
Ea a explicat că accesul la acest serviciu va fi condiţionat de cererea clientului pentru a viziona evenimentele pre-programate.
'Accesul va fi condiţionat de operarea unei aplicaţii. Va exista o aplicaţie care va rula pe platforma noastră de televiziune de cablu. Clienţii vor accesa aplicaţia respectivă, vor parcurge lista de evenimente disponibile şi vor selecta evenimentul dorit. Acest eveniment va fi taxat, clientul va primi factura desfăşurată cu toate evenimentele pe care le-a solicitat. Nu există riscul ca evenimentele să poată fi comandate de copii pentru că există un cod pin parental pe care clienţii şi-l definesc singuri', a explicat Rădoi.
Managerul video al UPC a precizat că pentru fiecare eveniment clienţii care au optat pentru acesta primesc remindere astfel încât să nu uite de el, iar pe pagina UPC va exista o secţiune dedicată serviciului pay-per-view.