Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Şase bănci româneşti vor acorda finanţări pentru IMM în valoare de 400 de mil. de euro
(19 iunie 2017)
130 vizualizări
Contribuabilii cu datorii la stat ar putea beneficia condiţionat de ştergerea penalităţilor
(4 octombrie 2015)
122 vizualizări
TVA redus la 20% de anul viitor, 9% la carne, peşte, legume-fructe
(18 februarie 2015)
48 vizualizări
Hidroelectrica, chemată la Curtea de Arbitraj din Berna pentru daune de 80 milioane de euro
(29 septembrie 2014)
89 vizualizări
Creditele în franci vor putea fi încheiate în prezenţa unor observatori de la Protecţia Consumatorului
(17 martie 2015)
378 vizualizări
Aleşii locali vor primi PENSII SPECIALE la încetarea mandatului
(7 iunie 2018)
1257 vizualizări
Soluţii-surpriză după scumpirea carburanţilor. Ce măsuri ar putea copia România de la alte state din UE
(18 iunie 2022)
271 vizualizări
Numărul românilor restanţieri la bănci a ajuns la aproape 740.000 în luna mai
(8 iulie 2016)
432 vizualizări
Energia electrică, un lux: românii au a patra cea mai mare factură în funcţie de puterea de cumpărare, chiar dacă preţurile sunt printre cele mai mici
(5 decembrie 2015)
204 vizualizări
ANAF a lansat operaţiunea "Scut", prin care încearcă să limiteze contrabanda cu ţigări
(8 februarie 2017)
268 vizualizări
Carpathian Gold a obţinut licenţa pentru exploatarea aurului de la Rovina
(28 mai 2015)
86 vizualizări
Domeniul în care România ocupă locul 3 în UE
(27 decembrie 2013)
61 vizualizări
Bonurile în valoare de 706 lei emise pe 7 decembrie, câştigătoare la loteria fiscală
(23 ianuarie 2017)
408 vizualizări
Plata pensii 2018. Se schimbă data de pensie!
(8 mai 2018)
1658 vizualizări
Un brand american de haine a plecat din România
(13 martie 2014)
107 vizualizări
Reducerea CAS a intrat în vigoare
(1 octombrie 2014)
65 vizualizări
LOTERIA BONURILOR FISCALE: Când va avea loc a doua extragere
(27 iunie 2015)
139 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole