Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Becurile clasice, interzise la vânzare în România
(4 septembrie 2018)
170 vizualizări
Fiscul poate stabili din oficiu ce obligaţii aveţi de plată
(16 aprilie 2015)
138 vizualizări
Care sunt companiile care nu au achitat contribuţiile sociale la stat
(13 noiembrie 2017)
196 vizualizări
Ce aduce anul economic 2016: Reducerea TVA, impozite mai mari pe case
(30 decembrie 2015)
446 vizualizări
FGA a preluat toate dosarele de daună şi toate contractele de asigurare de la Astra
(6 octombrie 2015)
63 vizualizări
Se inchide o mare platforma turistica de rezervari online. Oferea servicii si in Romania
(19 septembrie 2019)
88 vizualizări
Românii, beneficiari ai venitul de cetăţenie din Italia. Ce valoare are îndemnizaţia şi în ce condiţii se acordă
(9 martie 2019)
158 vizualizări
Bonul pentru bacşiş, obligatoriu de astăzi
(8 mai 2015)
113 vizualizări
Managerul restaurantului McDonald’s Ploieşti Nord a câştigat un premiu internaţional
(5 noiembrie 2021)
717 vizualizări
Al treilea bogătaş al lumii a obţinut un profit record în 2015
(29 februarie 2016)
42 vizualizări
Dosarul Păvăleanu şi vestele portocalii ale RMGC
(5 decembrie 2013 - Cristina IANCU)
397 vizualizări
ANAF va suspenda activitatea unei firme la a doua abatere, la diferenţe de sume de peste 300 lei
(23 aprilie 2015)
272 vizualizări
După 26 de ani. Premieră pentru economia postdecembristă
(10 iulie 2015)
43 vizualizări
Sistemul de plată cu cardurile Visa a picat în mai multe state europene
(1 iunie 2018)
515 vizualizări
Maternitatea surogat - o afacere de 15.000 de euro
(6 februarie 2014)
178 vizualizări
Daea: Din 15 octombrie începe plata subvenţiilor pentru fermieri
(24 septembrie 2017)
50 vizualizări
66 de case de la Băsescu pentru urmaşul unui politician interbelic
(10 iulie 2013 - Cristina IANCU)
95 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole