Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
De ce a scăpat Lukoil de jumătate din sechestru
(23 septembrie 2015)
324 vizualizări
Curtea Europeană :Timbru de mediu este discriminator
(17 aprilie 2015)
269 vizualizări
Compania care deţine francizele KFC şi Pizza Hut aduce restaurantele Taco Bell în România
(29 august 2017)
204 vizualizări
Situatie hilară: Rusia a interzis importul de porci din România, dar importurile nu există
(4 august 2017)
524 vizualizări
Schema de ajutoare de minimis pentru IMM-uri suplimentată
(22 august 2013)
68 vizualizări
Aproape 400 de angajaţi ai Roşia Montană Gold Corporation, aflaţi în şomaj tehnic, vor fi disponibilizaţi
(14 martie 2014)
117 vizualizări
Angela Merkel, ordin drastic în Germania: Numărul URIAŞ de staţii de încărcare pentru maşinile electrice
(4 noiembrie 2019)
143 vizualizări
Proiecte de peste 15 milioane de euro cu fonduri norvegiene, demarate de Ministerul Mediului
(20 mai 2015)
58 vizualizări
România va primi 31,5 milioane de euro de la Uniunea Europeană
(5 mai 2016)
278 vizualizări
Titan The Robot a făcut show în parcarea Ploieşti Shopping City
(1 iunie 2015)
578 vizualizări
O firmă de recuperare de creanţe a început executarea silită a unui debitor care era decedat
(21 iunie 2016)
508 vizualizări
AKTA intră pe piaţa telefoniei mobile, cu abonamente care pornesc de la 2 euro lunar
(17 august 2017)
239 vizualizări
Cât valorează un tichet de masă în alte state europene
(13 februarie 2015)
684 vizualizări
Carrefour vrea să preia reţeaua Billa
(22 mai 2015)
277 vizualizări
Preţul fix la RCA loveşte în plin brokerii. Generali a redus de 12 ori comisioanele
(3 octombrie 2016)
210 vizualizări
VIDEO Vrei să fii şofer în Europa şi să fii tratat corect? Compania Reining e cea mai bună alegere
(12 iulie 2022)
195 vizualizări
România, din nou la mâna ruşilor
(3 ianuarie 2017)
271 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole