Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Insolvenţa Complexului Energetic Hunedoara va fi decisă azi
(7 ianuarie 2016)
39 vizualizări
A început programul "Rabla" pentru persoane juridice şi instituţii publice
(26 iulie 2013 - Cristina IANCU)
85 vizualizări
Super-excavatorul românesc a făcut senzaţie în Olanda
(6 noiembrie 2013)
335 vizualizări
850.000 de români sunt în faliment de peste 4 ani
(21 februarie 2014)
259 vizualizări
Ryanair recrutează însoţitori de bord fără experienţă. Ce salarii oferă?
(15 aprilie 2018)
143 vizualizări
România a importat peste 42.200 tone de cafea şi coji de cafea, în 2014
(1 decembrie 2015)
59 vizualizări
Gazprom va plăti cu aproape 50% mai mult pentru construcţia South Stream
(10 octombrie 2014)
59 vizualizări
Bonurile fiscale de 142 lei din 30 decembrie, câştigătoare la prima extragere din acest an
(18 ianuarie 2016)
206 vizualizări
Microsoft concediază 18.000 de angajaţi la nivel mondial
(19 iulie 2014)
182 vizualizări
Astra Asigurări OFICIAL în faliment
(3 decembrie 2015)
45 vizualizări
Fiscul va afla direct cine sunt proprietarii domeniilor.ro
(15 februarie 2017)
86 vizualizări
Guvernul a declanşat capitalizarea de 170 milioane lei a Poştei Române
(10 februarie 2018)
248 vizualizări
Veşti bune: Facturi mai mici la energia electrică
(24 decembrie 2016)
439 vizualizări
Peste 40 milioane de euro, amenzi date anul trecut de Consiliul Concurenţei
(23 ianuarie 2015)
375 vizualizări
Directorul general al Tarom a fost suspendat din funcţie
(18 martie 2016)
57 vizualizări
Elveţia ar putea prelungi restricţiile pe piaţa muncii pentru români
(28 decembrie 2013)
92 vizualizări
Compania care te plăteşte cu 10.000 de dolari ca să lucrezi de acasă
(17 aprilie 2017)
172 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole