Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Termen prelungit pentru depunerea declaraţiilor de venit
(9 mai 2014)
183 vizualizări
Deutsche Telekom pregăteşte 6.000 de concedieri în Germania
(3 decembrie 2013)
93 vizualizări
România are cea mai mare creştere economică din 2008 încoace
(9 octombrie 2016)
470 vizualizări
Israelul a aprobat exploatarea zăcământului imens de gaze Leviathan
(23 mai 2016)
282 vizualizări
Veste bună pentru angajaţii Ford
(8 martie 2015)
208 vizualizări
Acordarea voucherelor de vacanţă se va proroga doar până la 1 iulie
(25 ianuarie 2017)
561 vizualizări
ANAF implementează Codul Vamal Unional din 1 mai
(30 aprilie 2016)
296 vizualizări
Vagoane “Star Trek” realizate la Arad. Numai pentru export
(16 noiembrie 2016)
222 vizualizări
Vrei să conteşti un act emis de Fisc? Cum procedezi în acest an
(21 ianuarie 2016)
173 vizualizări
Upetrom 1 Mai, în insolvenţă
(21 august 2017)
1134 vizualizări
Firmele care îşi denigrează competitorii riscă amenzi de 50.000 de lei
(7 august 2014)
98 vizualizări
Agricultorii pot accesa fonduri, dacă hrănesc păsările pe cale de dispariţie
(14 septembrie 2017)
665 vizualizări
Firmele vor putea retrage mai mulţi bani din bancă. Trebuie să respecte o condiţie
(30 iunie 2016)
69 vizualizări
Declaraţia unică pentru persoanele fizice se depune până la 15 iulie
(11 martie 2018)
84 vizualizări
Gigantii industriei IT vor anunţa rezultatele financiare
(14 iulie 2014)
96 vizualizări
Iohannis a promulgat legea care majorează SALARIILE mai multor categorii de angajaţi
(28 iunie 2017)
202 vizualizări
România doreşte conectarea la conducta de gaze Trans Adriatic Pipeline
(28 iulie 2014)
126 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole