Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Petrom a săpat 1.500 de sonde noi în ultimii 10 ani
(19 mai 2014)
696 vizualizări
Olguţa trimite FMI la plimbare! Creşte valoarea punctului de pensie
(22 martie 2017)
214 vizualizări
Un tablou de Leonardo da Vinci, cumpărat cu 45 de lire, a fost vândut cu 75 milioane de dolari
(8 martie 2014)
124 vizualizări
CFR Călători suplimentează de Paşte cu peste 8.000 de locuri trenurile către cele mai solicitate destinaţii
(12 aprilie 2017)
432 vizualizări
Ryanair a publicat lista zborurilor anulate
(19 septembrie 2017)
235 vizualizări
Guvernul a aprobat măsuri de sprijin pentru producţia de energie regenerabilă
(31 martie 2017)
262 vizualizări
Salariile la stat au crescut de două ori mai mult ca la privat
(7 octombrie 2016)
39 vizualizări
Economia Chinei încetineşte. Autorităţile iau măsuri
(20 aprilie 2015)
73 vizualizări
Marks & Spencer închide cele şase magazine din România
(9 noiembrie 2016)
52 vizualizări
Cum cresc tarifele la energia electrică în fiecare zonă din România, la 1 octombrie
(28 septembrie 2017)
67 vizualizări
Firmele îşi vor putea deconta mai mult din cifra de afaceri drept cheltuieli cu sponsorizarea
(28 iunie 2019)
211 vizualizări
Marile investiţii chinezeşti în România se urnesc greu şi au nevoie de ajutoare
(4 noiembrie 2014)
77 vizualizări
Profitul Petrom a scăzut dramatic
(18 mai 2015)
51 vizualizări
CFR Călători pune în vânzare bilete la jumătate de preţ, de Valentine’s Day şi de Dragobete
(11 februarie 2017)
403 vizualizări
Argentina nu va intra în incapacitate de plată
(18 iunie 2014)
82 vizualizări
Amenzi de la 5.000 la 100.000 lei pentru practici comerciale înşelătoare sau agresive
(12 februarie 2015)
87 vizualizări
Cetăţenii ungari din străinătate, stimulaţi cu prime de 32.000 euro să revină în Ungaria
(31 decembrie 2015)
312 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole