Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
BNR a anunţat intrarea în inflaţie negativă. Scad preţurile
(4 august 2015)
946 vizualizări
Controale la staţiile peco după isteria majorării preţurilor la carburanti
(10 martie 2022)
264 vizualizări
Ford a reluat producţia de maşini şi motoare la Craiova
(22 noiembrie 2013)
87 vizualizări
Proiect Dragnea: TVA zero pentru locuinţe, servicii din agricultură şi firme mici
(23 februarie 2017)
302 vizualizări
Copiii români au printre cei mai puţini bani de buzunar din Europa
(12 septembrie 2014)
47 vizualizări
Ministrul Finanţelor vrea să introducă impozitul forfetar în Codul Fiscal şi să îl aplice la 1 ianuarie 2016
(16 mai 2015)
194 vizualizări
Şomaj record în Italia
(29 noiembrie 2014)
73 vizualizări
ANAF îi bate la uşă!
(18 noiembrie 2013)
252 vizualizări
Gavrilescu: Programul RABLA va continua în 2015. Capitala, Prahova şi Argeş, cele mai multe casări în 2014
(22 ianuarie 2015)
271 vizualizări
Proiect pentru integrarea refugiaţilor din România
(5 decembrie 2017)
205 vizualizări
Aproape 1.400 de proiecte, în valoare de 103 milioane euro, depuse pentru finanţare prin PNDR
(28 august 2015)
34 vizualizări
România, lider în UE la creşterea comerţului cu amănuntul în luna ianuarie
(4 martie 2016)
937 vizualizări
Fraţii Micula au pierdut procesul de 85 de milioane de euro cu statul român
(26 ianuarie 2016)
227 vizualizări
Pâine fără coloranţi alimentari din 2014
(19 decembrie 2013)
256 vizualizări
Finanţare nerambursabilă de la CJ Prahova pentru ONG-uri, asociaţii şi fundaţii
(4 iunie 2019)
138 vizualizări
Beijing este noua capitală a miliadarilor
(25 februarie 2016)
405 vizualizări
Un oraş din România îşi lansează propria monedă. Când, unde şi cum va putea fi folosită
(8 noiembrie 2018)
79 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole