Practic şi economic, modelul dispune de un arsenal de inovaţii tehnologice, ce vin în sprijinul utilizatorului, precum şi de o gamă nouă de motorizări. Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv în versiunea cu dublă supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l/100km, un nou record pentru acest segment, conform unui comunicat al mărcii.

Renault va lansa anul acesta Noul Trafic, continuând astfel o poveste de succes materializată în vânzarea a peste 1,6 milioane de vehicule, începând din 1980 până în prezent.

Noul Trafic are un design nou, cu modificări majore atât la exterior cât şi la interior. Practic şi economic, modelul dispune de un arsenal de inovaţii tehnologice, ce vin în sprijinul utilizatorului, precum şi de o gamă nouă de motorizări.

Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv în versiunea cu dublă supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l/100km, un nou record pentru acest segment.

Noul Trafic este asamblat în uzina Renault de la Sandouville (regiunea Normandia). Renault se bazează astfel pe trei uzine din Franţa pentru fabricarea gamei sale de vehicule utilitare.

Partea frontala integrează sigla supradimensionată, plasată vertical şi valorizată prin amplasarea pe un fond negru strălucitor, caracteristica noii identităţi de marcă Renault. Blocurile optice expresive conferă o notă de dinamism ansamblului frontal, dominat de grila generoasă a radiatorului şi de bandoul lat, în culoarea caroseriei. O altă notă de originalitate este dată de parbrizul plonjat, mai înclinat decât la generaâţia anterioară. Profilul vehiculului este mai dinamic, liniile laterale fiind mai bine conturate. Bara de protecţie de mari dimensiuni contribuie la impresia generala de robustete si siguranta.

Noul Trafic este un vehicul adaptat unei palete largi de utilizări datorită marii diversităţi a gamei: 270 de versiuni, 2 variante de înaltime, 2 variante de lungime, versiuni furgon, cabina extinsă, platforma sau vehicul pentru transportul de persoane, şi în plus vehiculele adaptate de carosierii specializati.

Noul Trafic este economic, datorită noii game de motoare supraalimentate. Derivate din blocul 1.6 dCi de ultimă generaţie dezvoltat de Renault (R9M), aceste motoare dispun de cele mai noi evoluţii tehnologice, oferind un consum redus, în condiţiile unui confort deplin în utilizare. Sunt disponibile două versiuni de motorizare: versiunea cu supraalimentare simplă, cu turbosuflantă variabilă care permite o economie de peste 1 litru/100km faţă de generaţia anterioară sau versiunea Twin-Turbo, care permite reducerea consumului la o medie sub pragul de 6l/100km (consum omologat conform reglementărilor în vigoare). Aceste motoare oferă un cuplu important încă de la turaţii joase, ceea ce asigură un demaraj eficient şi acceleraţii puternice chiar şi atunci când vehiculul este complet încărcat.

Sursa: autostiri.ro