Se pare ca in domeniul furturilor auto lucrurile se misca la fel de repede ca in oricare alt business. Si daca in lumea fashinului nu se mai poarta pantalonii evazati, asa nu se mai poarta nici furturile de masini cu umerasul sau prin spargerea geamului. Cea mai noua moda in domeniul furturilor auto se numeste Turbodecoder si permite deschiderea oricarui automobil.
Turbodecoder este un dispozitiv care se fabrica pentru lacatusi si mecanici specializati pe deschiderea butucilor de la automobile, in cazul in care proprietarul si-a pierdut cheia. De fapt este un produs al carui clienti sunt acele firme la care suni cand ti-ai incuiat cheile in masina: platesti o suma de bani, vine un specialist dotat cu o scula anume, iti deschide masina si toata lumea este fericita. Dar, asa cum era de asteptat, hotii, inclusiv din Romania, deja au comandat acest produs nou lansat pe piata si primele vehicule au fost deja furate.
Sistemul este unul mecanic, special fabricat pentru fiecare marca in parte. De fapt, site-ul care comercializeaza aceste produse si care spune clar ca sunt exclusiv destinate segmentului de lacatuserie, mentioneaza vreo 15 marci pentru care face acest produs. Printre ele se numara Opel, BMW, Volkswagen, Audi, Porsche, Range Rover, MINI, Chevrolet, Hyundai, Toyota si altele. Din oferta lipsesc, momentan, produsele speciale pentru Mercedes-Benz sau Dacia.
Cum functioneaza un Turbodecoder? Acesta este practic un speraclu automat. Are o cheie bruta reglabila prin intermediul unor rotite exterioare. Cheia se baga in butucul portierei sau in contactul masinii, si invartind rotitele dintii cu care este prevazuta cheia incearca toate combinatiile posibile pana cand se invarte. Cel mai simplu este sa urmariti cele doua clipuri de mai jos pentru a vedea in actiune acest sistem.
Produsul Turbodecoder costa 750 de Euro/bucata, ceea ce nu este deloc putin. Asta ar trebui sa ne mai incurajeze, pentru ca nu orice hot marunt are bani pentru un asemenea speraclu de ultima generatie. Insa un pachet cu 6 astfel de produse, fiecare pentru alta marca, este 3000 de Euro.
De ce prefera hotii Turbodecoder? Pentru ca nu produce pagube masinii si pentru ca este rapid. Autoturismul este deschis fara urme de intrare fortata si operatiunea dureaza doar cateva secunde, mult mai rapid ca oricare alt sistem de pe piata folosit de hotii care fura autoturisme. Mai mult, unele Turbodecodere au si functia care permite realizarea unei chei dupa profilul citit intr-un butuc. Adica hotul, dupa ce deschide si fura masina, poate face usor o cheie pentru acea masina, dupa Turbodecoder.
Asadar, dragi soferi, fiti atenti unde va lasati masinile, cum le supravegheati si cum le asigurati, deoarece hotii din Romania tocmai ce au primit o unealta de ultima generatie care este disponibila si la noi, deja avand mai multi clienti care nu sunt lacatusi de meserie. Adica hotii au inceput sa fie dotati din ce in ce mai bine, asa ca nu strica sa apelam din nou la antifurturile clasice pe volan si pedala, care raman in continuare cele mai eficiente metode de prevenire a unui furt auto.
Cea mai nouă şi mai rapidă metoda de furat maşini a ajuns şi in România
4 septembrie 2017
- citeşte totul despre:
- furturi,
- auto,
- business,
- turbodecoder,
- automobil





Din aceeaşi categorie:
“Lupul electric”, prima maşină electrică românească! În ce an poate intra în producţie
(21 aprilie 2016)
244 vizualizări
Manual de şofat dedicat femeilor, în China
(7 noiembrie 2017)
600 vizualizări
Viitorul VW Polo: Platformă nouă şi mai mult confort
(7 iulie 2016)
129 vizualizări
Topul bolizilor de lux în 2016: Lamborghini Huracan Spyder, Bentley Flying Spur S şi McLaren 570GT s-au clasat pe primele locuri
(25 decembrie 2016)
496 vizualizări
Volkswagen lucrează la sisteme de parcare şi reîncărcare automate
(16 iulie 2015)
138 vizualizări
Autovehiculele cărora li se pot declanşa fără motiv airbagurile, iar centurile nu funcţionează
(5 ianuarie 2018)
298 vizualizări
Maşinile vechi vor face ITP-ul mult mai des
(23 noiembrie 2017)
123 vizualizări
Record de vânzări pentru Tesla
(6 octombrie 2016)
298 vizualizări
Avionul care zboară non-stop, construit de un student în România
(11 mai 2017)
298 vizualizări
Cum trebuie condusă o maşină diesel pentru a-i proteja turbina. Problema traseelor scurte, în regim zilnic
(1 ianuarie 2020)
458 vizualizări
Industria auto face un pas important către şofatul fără şofer
(1 septembrie 2013 - Alex POLICALĂ)
135 vizualizări
După faliment, Saab va începe producţia la final de an
(22 august 2013 - Alex POLICALĂ)
324 vizualizări
O nouă siglă Cadillac
(29 iulie 2013)
590 vizualizări
Renault vrea să relanseze pe cont propriu brandul Alpine
(26 martie 2014)
99 vizualizări
Ce rol au EGR-ul şi filtrul de particule montate pe autovehicule
(17 iulie 2020)
311 vizualizări
Lincoln Continental, limuzina care vrea să le ia faţa maşinilor germane în SUA şi China
(13 ianuarie 2016)
1067 vizualizări
Noul BMW Seria 1 a fost prezentat în România
(13 mai 2015)
93 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole