În ciuda investiţiilor în tehnologia hibridă şi electrică, maşinile cu combustie internă rămân la mare căutare. Maşinile pe benzină, accesibile şi eficiente din punct de vedere al consumului de benzină, depăşesc cererea maşinilor electrice sau hibride. Iată care sunt considerate cele mai bune motoare pe benzină.

 

Toyota Aygo - consum mixt de 4,1 littri

 

Modelul japonez Toyota Aygo, cu un motor pe benzină de 1.0 VVT-I 72 CP şi o transmisie manuală cu şase trepte, are un consum mediu de 4,1 litri la 100 de km. În oraş, modelul Aygo pe benzină consumă 4,9 litri, iar pe autostradă are un consum de 3,6 ltri. Modelul are un preţ în România de 10.400 euro cu TVA.

 

Honda Civic - consum mixt de 4,7 litri

 

Un motor pe benzină foarte eficient este cel de pe Honda Civic de 1.0 litri 126CP i-VTEC, care împreună cu o transmise automată reuşeşte un consum mixt de 4,7 litri. În oraş, motorul Honda pe benzină consumă 5,4 litri, iar în extraurban 4,3 litri. În România, modelul costă de la 22.800 euro.

 

Kia Rio - consum mixt de 4,8 litri

 

Şi modelul Kia Rio are un motor cu un consum mic de carburant, 1.0 T-GDi 100CP. Propulsorul Kia are un consum combinat de 4,8 litri de benzină. În oraş, motorul Kia pe benzină consumă 5,5 litri, iar în extraurban 4,3 litri. În România, modelul costă de la 13.500 euro.

 

Suzuki Swift - consum mixt de 4,8 litri

 

Motorul de 1.0 Boosterjet 112 CP de pe Suzuki Swift are un consum combinat de 4,8 litri. Propulsorul pe benzină consumă 5,9 litri în oraş şi 4,2 litri în extraurban. Preţul acestuia în România este de 12.800 euro cu TVA.

 

Hyundai Elantra - consum mixt de 6,5 litri

 

Hyundai Elantra are un motor pe benzină care consumă decent, este vorba de cel 1,6 litri 128 CP în combinaţie cu transmisia manuală cu 6 trepte. Propulsorul Hyundai pe benzină dezvoltă 128 CP şi are un consum combinat de 6,5 litri. În oraş, motorul pe benzină consumă 8,5 litri, iar în extraurban 5,4 litri. În România, modelul costă de la 17.500 euro.

 

 

 

sursa: www.wall-street.ro