Primele modele 100% electrice nu vor avea un design special, ci vor fi versiuni ale modelelor din gama normală a mărcii Volvo, scrie automarket.ro

Volvo nu crede în modele special construite pentru a fi electrice, iar drumul pe care-l va aborda marca suedeză va fi asemănător din acest punct de vedere cu cel pe care marşează Volkswagen (e-Golf, e-Up) şi Audi (A3 şi Q7 e-tron), şi nu precum cel bătătorit de BMW prin familia specială de modele denumită "i" (i3, i8).

Volvo va scoate pe piaţă două versiuni full-electrice ale modelelor sale până în anul 2020. Prima va fi cel mai probabil un XC90 electric, va fi lansată în 2019 şi va avea o autonomie de 500 de kilometri şi o baterie cu o capacitate de circa 100 de kWh.

Al doilea model electric va urma în anul imediat următor şi va fi construit pe noua platformă compactă CMA, imaginată din start pentru a putea adopta sisteme de propulsie clasice, hibride sau electrice. Cel mai probabil vorbim de o versiune electrică a viitorului XC40, autonomia acesteia urmând să fie de 350 de kilometri.