În campaniile outdoor pentru automobile vedem mereu maşini cu numere de înmatriculare străine, unele chiar din Marea Britanie, sau, în cel mai bun caz, o plăcuţă cu numele modelului respectiv în loc de număr. Pentru a promova noul BMW X6 în România, importatorul local al mărcii germane utilizează o fotografie realizată de romanul Ciprian Mihai, cunoscut cititorilor de presă auto prin fotografiile pe care le face pentru portalul Automarket.ro.
„Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România”, a anunţat BMW Group România, într-un comunicat de presă.
Imaginea plasează noul model BMW în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii.
„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre – să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România, într-un comunicat de presă.
„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenta impresionantă a noului model şi panoramă din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţa, lumina puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal. A fost o experienţă pe care o căutăm de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este că la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adăugă provocarea legată de timpul limitat cu lumina optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit fotograful Ciprian Mihai despre proiect.
BMW foloseşte o creaţie a unui fotograf român pentru a promova modelul X6
4 ianuarie 2015



Din aceeaşi categorie:
Dacia prinde viteză în lume
(19 ianuarie 2017)
429 vizualizări
VW pregăteşte cel mai mic SUV al mărcii. Decapotabil
(9 aprilie 2016)
420 vizualizări
Sistemul infotainment al noului Opel Insignia
(12 august 2013)
485 vizualizări
Uzina Ford din Craiova îşi suspendă din nou activitatea
(8 februarie 2014)
242 vizualizări
Honda a ajuns la 300 de milioane de motociclete fabricate
(26 noiembrie 2014)
63 vizualizări
Toyota îşi menţine supremaţia. A depăşit VW pentru a cincea lună consecutiv
(27 decembrie 2015)
146 vizualizări
Preţurile noului Duster în România. Cea mai ieftină variantă se vinde doar în Franţa
(24 noiembrie 2017)
87 vizualizări
Cum protejezi iarna caroseria maşinii de murdărie şi zgârieturi
(24 ianuarie 2020)
252 vizualizări
Anvelope silenţioase de la Pirelli
(25 iulie 2013)
69 vizualizări
Volvo intră pe fir în industria automobilelor electrice
(23 mai 2016)
68 vizualizări
Vânzările de maşini electrice şi hibrid au crescut, în România, cu peste 125%, în primele 11 luni
(27 decembrie 2017)
450 vizualizări
Preţul rovinietei se poate scumpi cu 66%
(6 octombrie 2013)
102 vizualizări
UE şi organizaţiile pentru protecţia consumatorilor vor să oblige Volkswagen să-şi despăgubească clienţii
(26 iulie 2016)
43 vizualizări
BMW pregăteşte maşina care merge cu hidrogen
(17 martie 2016)
102 vizualizări
Ferrari de catifea
(7 iulie 2013 - Cristina IANCU)
163 vizualizări
Mercedes, în uzină Nissan
(17 iulie 2013)
60 vizualizări
BMW "Solar carport"
(9 mai 2014)
363 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Paştele, cea mai mare sărbătoare a creştinătăţii. Ce semnificaţie are Învierea Domnului
Publicat la data de 20 aprilie 2025
-
Ce nu ai voie să faci în Marţea Albă, în a treia zi de Paşte!
Publicat la data de 22 aprilie 2025
-
Superstiţii de Sfântul Gheorghe. Ce este interzis să faci azi, nu ai voie sub nicio formă
Publicat la data de 23 aprilie 2025
-
Marţea albă, a treia zi de Paşte. Ce trebuie să faci cu ouăle sparte rămase
Publicat la data de 22 aprilie 2025