Lincoln a prezentat la salonul auto de la Detroit limuzina Lincoln Continental al cărei scop este să se bată cu rivalele din Europa.
Noul Lincoln Continental, primul model care poartă acest nume după 12 ani, va fi nava-amiral a grupului Ford. Propulsorul V6 de 3 litri şi 400 de cai-putere, dar şi suspensia adaptivă, pun accentul pe confort, nu pe sportivitate. Aceeaşi idee se regăseşte şi la interior, unde scaunele din faţă sunt inspirate din cele aflate în avioanele private şi pot fi reglate în 30 de direcţii. Modelul va fi disponibil doar în Statele Unite şi China, pieţe pe care noul Continental trebuie să facă concurenţă tripletei germane Audi-BMW-Mercedes.
„În China, marca este foarte, foarte respectată.Tradiţia noastră are un rol important. Chinezii adoră luxul american, adoră Lincoln”, declară Kumar Galhotra, preşedintele Lincoln.
Tot la Detroit şi-a făcut debutul şi VLF Automobiles, un nou producător american de maşini sport. În spatele firmei se află nume grele din industrie: Bob Lutz, fostul şef al General Motors şi Henrik Fisker, fost director de design de la Aston Martin. Primul produs al noii mărci: supercarul Force 1, bazat pe Dodge Viper, cu un V10 de 8,4 litri şi 740 de cai-putere sub capotă. Anul acesta vor fi produse doar 100 de exemplare, la un preţ de peste 260,500 de dolari fiecare.
2015 a fost cel mai bun an pentru piaţa auto din Statele Unite de după 2000, cu vânzări de 17,5 milioane de unităţi.