Porsche recheamă in service 205 automobile 918 Spyder, modelul vârf de gamă al mărcii, care costă 645.000 euro. La maşinile vizate de recall se va lucra două zile pentru înlocuirea unor componente mecanice – acest timp de intervenţie fiind printre cele mai lungi anunţate vreodată de un producător auto.
Producatorul auto german de automobile sport premium spune că apelează la rechemarea în service din cauza unui lot de piese neconforme, care intră în componenţa sasiului, din cauza cărora nu poate fi garantată fiabilitatea pe termen lung. Porsche nu spune exact ce componente ale sasiului vor fi inlocuite, insă menţionează că nu au existat incidente cu maşinile clientilor, ci că defecţiunile şi potenţialele probleme au fost descoperite in urma unor inspectii interne privind calitatea produselor.
Proprietarii care au fost uşor de găsit au fost informati direct despre recall, pentru a veni cu maşinile in service la inceput de 2015. Ca şi in cazul altor rechemari in service, costul reparatiilor este suportat de fabricant.
Porsche 918 Spyder are motor V8 pe benzina de 608 Cai Putere (CP), ajutat de doua motoare electrice de 286 CP, unul pentru rotile din fata si unul pentru cele din spate. Puterea maxima dezvoltata de masina este de peste 887 CP. Cifrele sunt in continuare impresionante: cuplu maxim cuprins intre 917 si 1.280 Nm (in functie de treapta de viteza) si o turatie maxima de 9.150 rpm pentru motor.
Viteza maxima constructiva este de 354 km/h si de 150 km/h in mod pur electric. 918 Spyder atinge 100 km/h in 2,8 secunde, 200 km/h in 7,7 secunde si 300 km/h in 22 secunde.
Masina are un consum mixt de pana la 3,3 litri de benzina/100 km parcursi si emisii de CO2 de maximum 79 grame/km. Interesant este ca Porsche anunta si consumul de energie in kWh pentru 100 km parcursi: 12,5-13 kWh.
Autonomia in mod pur electric este de 16 pana la 31 km.
Masina are o greutate de 1.634 kg, rezervor de 70 de litri si portbagaj de 110 litri. Porsche ofera 4 ani garantie pentru masina si 7 ani pentru baterie.