BMW se străduieşte să livreze piese de rezervă la timp forţând clienţii să se înscrie pe liste de aşteptare, deoarece a fost introdus un nou sistem de furnizare a pieselor. Aproape 10% din piese nu sunt introduse imediat în depozit, din această cauză. Angajaţii BMW au muncit peste program pentru a scurta timpii de aşteptare. Depozitul din Dingolfing asigură piesele pentru aproximativ 300 de service-uri din Germania. Aproape 180 de solicitanţi sunt puşi în aşteptare în fiecare lună, adică 20% din clienţii care reclamă reparaţii majore. Problema este foarte sensibilă pentru BMW care se bucură totuşi de o reputaţie premium.
Industria şi comercializarea post-vânzare sunt foarte important pentru constructorii auto, deoarece contribuie substanţial la profitul companiei, iar BMW a fost, până acum câteva luni, una din cele mai bune furnizoare de piese auto în Europa, SUA şi China.
Proprietarii de service-uri se plâng că îşi pun clienţii să aştepte şi câteva săptămâni, mai ales după ce clientul a dat zeci de mii de euro pentru un model premium pe care nu poate să-l folosească.
În multe cazuri, mai ales în Europa Occidentală, clienţii primesc autoturisme cu care să circule pe durata reparaţiei, dar acest lucru nu este de ajuns. Clienţii vor să îşi vadă maşinile reparate şi să circule cu ele, lucru considerat foarte grav, în această zonă a continentului, unde oamenii sunt foarte capricioşi şi pot abandona cu uşurinţă ataşamentul faţă de un brand, cum este BMW.