Salonul Auto de la Paris este caracterizat de o avalanşă de concepte şi modele electrice, ca parte a strategiei fiecărui constructor de a reduce media emisiilor de dioxid de carbon în perspectiva noilor norme europene, scrie Automarket.

Până de curând, autonomia insuficientă era citată ca principalul obstacol în adopţia pe scară largă a maşinilor electrice, însă la Paris am putut admira o pleiadă de modele şi concepte atractive.

De exemplu, Renault Zoe este disponibil acum cu o autonomie de 400 de kilometri, iar noul Opel Ampera-e, programat pentru lansarea europeană în primăvara anului 2017, promite o autonomie de 500 de kilometri datorită unei baterii de 60 kWh. Între timp, Volkswagen a prezentat conceptul unei maşini electrice cu autonomie de până la 600 de kilometri care va intra în producţia de serie începând din 2020, iar Mercedes pregăteşte inclusiv brandul eletric EQ, care va include un SUV cu o autonomie de 500 de kilometri.