Ploieştiul are, de săptămâna viitoare, un sediu modern în care vor funcţiona două dintre serviciile publice cele mai importante: Serviciul de Stare Civilă şi cel de Evidenţă Informatizată a Persoanei. Este vorba despre fostul sediu al Distrigaz, de pe Bulevardul Independenţei nr. 10, cumpărat de Primăria Ploieşti pentru suma de 400.000 de euro.
Pentru relocarea celor două servicii, Primăria a stabilit ca în perioada 28-31 martie aceste servicii să îşi supende temporar activitatea, pentru ca luni, 31 martie 2014, noul sediu să fie complet funcţional.
Cetăţenii programaţi pentru ridicarea cărţilor de identitate în zilele de 27, 28 şi 31 martie a.c. se pot prezenta, pentru a intra în posesia acestor documente, miercuri, 26 martie a.c., la sediul Serviciului de Evidenţă Informatizată a Persoanei din Şoseaua Vestului nr. 19. Serviciul de Stare Civilă va lucra doar pentru înregistrarea actelor de deces, la sediul din Bulevardul Republicii nr. 2, Palatul Administrativ, intrarea G, în intervalul orar 09:00 - 12:00, pentru zilele de vineri şi sâmbătă, respectiv între orele 09.00-14.00 pentru ziua de luni, 31 martie a.c..