Veolia Energie Prahova anunţă noi modalităţi de plată ale facturii la energie termică, în condiţii de maximă siguranţă şi confort pentru clienţi. Astfel, în plus faţă de metodele deja existente, compania pune la dispoziţia consumatorilor opţiuni de plată prin reţelele PayPoint şi SelfPay, disponibile în supermarket-urile şi hypermarket-urile din proximitatea locuinţelor.
Începând cu data de 24 iulie 2020, clienţii individuali şi administraţiile de bloc pot achita sigur şi simplu factura la apă caldă şi căldură, prin intermediul punctelor de plată PayPoint şi Staţiilor de Plată SelfPay din reţeaua Mega Image, magazinele partenere Profi şi magazinele de cartier, prezentând factura sau pe baza codului de client. Noile modalităţi de plată au scopul de a reduce cât mai mult contactele neesenţiale dintre clienţi şi angajaţi, în contextul recomandărilor autorităţilor de distanţare socială.
Totodată, operatorul pune la dispoziţia consumatorilor mai multe modalităţi de plată de la distanţă, printre care ghişeele BRD, automatele de încasare ROBO din cadrul reţelei BRD, ordin de plată sau virament bancar în conturile înscrise pe factură sau transfer bancar online, prin internet banking sau phone banking, în aceleaşi conturi menţionate în cuprinsul facturii.
Veolia Energie Prahova tratează cu maximă seriozitate recomandările autorităţilor, adaptându-şi modul de organizare şi funcţionare pentru a asigura continuitatea furnizării serviciilor esenţiale clienţilor. Noile modalităţi de plată vin în întâmpinarea consumatorilor pentru a facilita plata la timp a facturii, într-un mod cât mai simplu şi sigur, evitând astfel cumulările de datorii sau eventuale penalităţi.
Pentru mai multe informaţii despre plata facturii la energie termică şi noile modalităţi de plată puse la dispoziţie de Veolia Energie Prahova clienţii pot apela Centrul de Relaţii cu Clienţi la numerele 0244 408 888 şi 0 800 800 255, gratuit în reţeaua Telekom.
Grupul Veolia este un nume de referinţă la nivel global în gestionarea optimizată a resurselor. Prezent pe cinci continente cu peste 179.000 de angajaţi, Grupul dezvoltă şi implementează soluţii pentru gestionarea apei, deşeurilor şi energiei, participând la dezvoltarea durabilă a oraşelor şi industriilor. Prin intermediul celor trei activităţi complementare ale sale, Veolia contribuie la dezvoltarea accesului la resurse, conservarea resurselor disponibile şi reînnoirea acestora.
În 2019, Grupul Veolia a furnizat servicii de apă potabilă unui număr de 98 de milioane de locuitori şi servicii de canalizare pentru 67 de milioane, a generat aprox. 45 de milioane de megawaţi oră şi a valorificat 50 de milioane de tone de deşeuri. În 2019, Veolia Environement (Paris Euronext : VIE) a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 27,189 miliarde de euro www.veolia.com .