Primăria Municipiului Ploieşti informează cetăţenii că, în vederea exercitării dreptului la vot la alegerile europarlamentare, Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploieşti va asigura un program de lucru prelungit pentru eliberarea de noi cărţi de identitate pentru persoanele  cărora le-au expirat, le-au pierdut sau le-au fost furate aceste documente, dar şi pentru eliberarea certificatelor de stare civilă duplicate, necesare întocmirii actelor de identitate pentru exercitarea dreptului la vot.

 

Astfel, Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploieşti  va funcţiona, în perioada 25-26 mai 2019,  după următorul program special:

 

 SERVICIUL STARE CIVILĂ:

 

25 mai 2019   

 900-1600         -  doar eliberarea certificatelor de stare civilă duplicate, necesare întocmirii actelor de identitate pentru exercitarea dreptului la  vot;

900-1200         -  înregistrări decese;

                          -  oficiere căsătorii, conform programărilor efectuate.

26 mai 2019                 

900-1300      -  doar eliberarea certificatelor de stare civilă duplicate, necesare întocmirii actelor de identitate pentru exercitarea dreptului la vot;

 

                       -  oficiere căsătorii, conform programărilor efectuate.

 

SERVICIUL EVIDENŢĂ INFORMATIZATĂ A PERSOANELOR :

25 mai 2019                 800-1600                  

26 mai 2019                 700-2100                  

      

Facem precizarea că, în zilele de 25 şi 26 mai 2019, pot depune documente pentru eliberarea actelor de identitate numai persoanele cu drept de vot, care nu au sau deţin un act de identitate cu termenul de valabilitate expirat.

 

Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie), ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate, cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, datei de naştere, statutului civil, cetăţeniei române şi a domiciliului.

 

În cazurile în care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civilă sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi trei fotografii de ¾ cm. 

 

 

 

Reamintim că, Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploieşti  are sediul pe  Bulevardul Independenţei nr. 10.