140 de angajaţi de la finanţele locale vor fi specializaţi în cadrul unui proiect pe fonduri europene. Proiectul European SMIS 22794 denumit „Creşterea eficienţei în administraţia locală prin perfecţionarea personalului Serviciului Public Finanţe Locale Ploiesti” va fi semnat de Primăria Ploieşti şi Serviciul de Finanţe Locale (SPFL).
Valoarea totală a proiectului este de 628,732 lei fără TVA, din care asistenţă financiară nerambursabilă este de 616,157 lei fără TVA, iar contribuţia primăriei este de 12,574 lei fără TVA, reprezentând cota de 2% din valoarea proiectului. Proiectul se implementează în cadrul Serviciului Public Finanţe Locale Ploieşti pe o perioadă de 18 luni, începând cu luna ianuarie 2014. Astfel, 140 angajaţi ai SPFL Ploieşti vor beneficia de cursuri de perfecţionare profesională în cursul anului 2014. Scopul proiectului este perfecţionarea şi îmbunătăţirea cunoştinţelor profesionale, fapt care va conduce la eficientizarea activităţii, la punerea în practică în timp util a tuturor reglementărilor legale, la îmbunătăţirea relaţiei funcţionar – contribuabil.