În încercarea de oferi un format similar al conţinutului online şi pe mobile, Facebook a introdus un set de schimbări majore la capitolul design.

Deseori cei de la Facebook experimentează când vine vorba de funcţii noi. Pe aceeaşi idee, după ce au făcut câteva teste, News Feed-ul vostru tocmai a căpătat o nouă faţă. Începând de astăzi, pe parcursul a câteva săptămâni, toţi cei peste un miliard de utilizatori ai reţelei de socializare vor vedea câteva schimbări în momentul în care vor accesa pagina web a gigantului în socializare. Spre deosebire de alte dăţi, acest update Facebook include exclusiv de schimbări estetice şi afectează în mare parte doar fluxul de informaţii (News Feed) pe care îl vedeţi afişat în captura de mai sus.

Fontul implicit va fi înlocuit cu Arial pentru utilizatorii de PC-uri şi Helvetica pentru posesorii de Mac. Toate postările vor fi acum separate printr-un sistem de carduri, similar cu formatul pe care îl vedem în aplicaţia Facebook pentru iOS şi Android. Cele câteva butoane din partea stângă, care vă oferă acces la profilul vostru şi la diverse fluxuri de informaţii, de acum ocupă un spaţiu mai mic, în timp ce imaginile din News Feed vor fi un pic mai mari.

Pe lângă faptul că propagarea schimbărilor nu se va petrece instant pentru toţi utilizatorii, cei care se bazează pe Facebook ca unealtă de marketing trebuie să reţină că aceste modificări ţin doar de design, nu şi de algoritmii din spate. Ca de fiecare dată, oficialii companiei se laudă că acest update Facebook vine în întâmpinarea dorinţelor utilizatorilor.

SURSA: