Pentru că nu are aceeaşi putere financiară precum Google, Mozilla va introduce reclame în Firefox sub formă de bannere în taburile noi. Ne-am obişnuit atunci când folosim intens un browser, gen Mozilla Firefox, să vedem cele mai accesate pagini, atunci când facem un click să deschidem un tab nou.
Odată cu trecerea timpului, acelaşi comportament va fi întâlnit şi în versiunile viitoare de Firefox. La scurt timp după instalare şi în primele zile sau săptămâni de utilizare, tab-ul nou va găzdui reclame. Deşi vor fi mascate ca link-uri utile câtre adrese pe care ne-am dori să le accesăm, acele bannere, vizibile în captura de mai sus, vor fi plătite. Astfel, dacă Yahoo va dori să fie printre cele nouă opţiuni pe care le aveţi la dispoziţie când porniţi prima oară Firefox, va fi obligat să sară cu o sumă generoară de bani.
Cum e şi normal când se întâmplă astfel de lucruri, respectivele imagini vor fi însoţite de un text care să le evidenţieze drept conţinut sponsorizat. Din păcate, prea puţini vor citi cuvintele ,,sponsored content” şi vor da click, comportament pe care mizează probabil şi cei de la Mozilla. Pe lângă faptul că astfel de obiceiuri ajută Mozilla să fie un ,,un proiect durabil”, partea bună este că pe termen lung nu veţi simţi nici o diferenţă până la urmă. Dacă navigaţi intens pe internet, acele bannere vor fi înlocuite în scurt timp cu sursele voastre favorite de conţinut online.