În ultima perioadă, Instagram s-a concentrat pe dezvoltarea unor noi funcţii în ceea ce priveşte videoclipurile, în încercarea de a concura cu Tik Tok. În acest sens, reţeaua de socializare a început să testeze o nouă funcţie, care permite vizualizarea videoclipurilor şi a fotografiilor în modul full-screen (ecran complet). Mai mulţi influenceri şi creatori de conţinut, dar şi numeroşi utilizatori, s-au plâns de modificările pe care Instagram vrea să le implementeze, argumentând că se îndepărtează în acest fel de forma iniţială a aplicaţiei.
Totuşi, în ciuda recenziilor negative, Instagram nu va renunţa la o parte a funcţiilor, precum algoritmul recomandărilor, care integrează în feed-urile utilizatorilor conţinut din conturi pe care nu le urmăresc, dar similar cu ceea ce aceştia vizualizează în mod regulat. Despre această modificare însă, şeful Instagram, Adam Mosseri, spune că se va manifesta limitat pentru o perioadă, deoarece “nu primeşte atenţia necesară a utilizatorilor”.
Mark Zuckerberg a afirmat că numărul postărilor recomandate pe Facebook şi Instagram de algoritmul companiei va fi cel puţin dublat, în prezent 15% din postări fiind recomandări. De asemenea, Instagram şi Facebook nu vor renunţa nici la reels, despre care Zuckerberg spune că reprezintă 20% din timpul pe care utilizatorii îl petrec pe aplicaţii.
Adam Mosseri consideră, de asemenea, că viitorul aplicaţiei este reprezentat de reels-uri, întrucât fotografiile personale sunt distribuite cu precădere în secţiunea de “story” a Instagram sau prin mesaje directe, dar cu siguranţă nu în feed.
Sursa: www.biziday.ro