Compania a anunţat că raportarea ştirilor originale joacă un rol important în informarea oamenilor din întreaga lume, aşa că va o va prioritiza: „Facem acest lucru analizând grupuri de articole pe un anumit subiect şi le identificăm ca sursă originală. Vom începe cu ştirile în limba engleză şi în viitor vom aplica algoritmul şi pentru ştiri în alte limbi. Majoritatea poveştilor pe care oamenii le văd în News Feed provin din surse pe care le urmează sau de la prietenii lor şi asta nu se va schimba. Când mai multe poveşti sunt împărtăşite de editori şi sunt disponibile în fluxul de ştiri al unei persoane, îl vom stimula pe cel original, ceea ce va ajuta în obţinerea de distribuiri.”

 

Decizia vine după ce acţiunile companiei au scăzut considerabil, ca urmare a boicotului organizat de mai multe branduri care şi-au retras reclamele de pe platformele Facebook, cerând înăsprirea politicilor de eliminare a discursului urii şi a conţinutului rasist.

 

 

 

Sursa: www.biziday.ro